    From: "Janusz" <n...@n...tu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym.
    Date: Mon, 21 Apr 2008 13:38:33 +0200

    Witam.
    Dostałem nakaz płatniczy z sądu grodzkiego na wniosek PRESCO i dotyczył
    faktury Polkomtela z 07-02-2002r. Postanowienie sądu wydano w dniu
    20.03.2008.
    Chciałbym wobec tego zapytać, czy nie nastąpiło tu przedawnienie? Czy mogę
    zgłosić sprzeciw do sądu ze wskazaniem na przedawnienie roszczeń?
    Presco dłączyło jeszcze umowy przelania wierzytelności na ich spółkę z dnia
    2003-11-28 i na kolejną z dnia 30-12-2006, nie wiem czy to ma znaczenie dla
    sprawy?

    Proszę o radę i z góry dziękuję