    From: Lukasz Olesiejuk <m...@w...NOSPAM.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nagrywanie rozmow
    Date: Wed, 9 Mar 2011 07:38:40 +0000 (UTC)

    Witam,
    Potrzebuje uruchomic w firmie nagrywanie rozmow wychodzacych.

    Pomysl jest taki, ze zeby ulatwic zycie pracownikom nagramy rozmowe i zostawimy
    im ja do odsluchania, zeby mogli zrobic notatki, uzupelnic dane itp.

    Teraz pytanie:
    Kogo i kiedy trzeba informowac, ze rozmowa jest nagrywana?
    (Pracownicy oczywiscie beda wiedziec, ze jest). Druga strona, jesli do niej
    dzwonie musi wiedziec i wyrazic zgode na to, ze nagrywam?

    Gdy ja dzwonie do banku to mnie informuja, ze nagrywaja, ale np gdy dzwoni
    do mnie Pani z banku, to nie mowia. Nie nagrywaja?

    Czy zmienia cos fakt, ze dostep do tej rozmowy bedzie mial tylko pracownik,
    ktory dzwonil?

    Jakie przepisy to reguluja? Chetnie sam doczytam, ale nie znalazlem nic konkretnego.

    Pozdrawiam,
    Łukasz Olesiejuk