eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNagrywanie rozmow › Odp: Nagrywanie rozmow
  • Data: 2011-03-09 08:43:08
    Temat: Odp: Nagrywanie rozmow
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Lukasz Olesiejuk" <m...@w...NOSPAM.net> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:s...@1...eu...
    > Pomysl jest taki, ze zeby ulatwic zycie pracownikom nagramy rozmowe i zostawimy
    > im ja do odsluchania, zeby mogli zrobic notatki, uzupelnic dane itp.
    >
    > Teraz pytanie:
    > Kogo i kiedy trzeba informowac, ze rozmowa jest nagrywana?
    > (Pracownicy oczywiscie beda wiedziec, ze jest). Druga strona, jesli do niej
    > dzwonie musi wiedziec i wyrazic zgode na to, ze nagrywam?
    >
    > Gdy ja dzwonie do banku to mnie informuja, ze nagrywaja, ale np gdy dzwoni
    > do mnie Pani z banku, to nie mowia. Nie nagrywaja?
    >
    > Czy zmienia cos fakt, ze dostep do tej rozmowy bedzie mial tylko pracownik,
    > ktory dzwonil?

    zasady takie jak przy fotografi:

    mozesz nagrywac o ile wie o tym conajmniej jedna osoba uczestniczaca w rozmowie
    (czyli nie podsluchiwac\podgladac)

    nie mozesz rozpowszechniac bez zgody zainteresowanych (wystarczy zgoda pracownika
    i wyciecie danych?)

    > Jakie przepisy to reguluja? Chetnie sam doczytam, ale nie znalazlem nic
    > konkretnego.

    zadbaj o odpowiednie zabezpieczenie nagran, czesto mozna trafic na takie rozmowy
    na roznych stronach ze smiesznymi rzeczami, a nie zawsze pracownikowi chce sie
    wyciac z tego wystarczajaco duzo zeby nie dalo sie zidentyfikowac a to moze byc
    problem

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1