eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNa pl.praca.dyskusje nikt mi nie odpowiedział więc może tu ??? › Na pl.praca.dyskusje nikt mi nie odpowiedział więc może tu ???
  • Data: 2003-03-19 19:16:30
    Temat: Na pl.praca.dyskusje nikt mi nie odpowiedział więc może tu ???
    Od: "--DIOBAL--" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na pl.praca.dyskusje nikt mi nie odpowiedział więc może tu ???

    Kiedyś pracowałem na cały etat, później w celu redukcji kosztów zmienili mi
    na 1/2 etatu, ale nie obniżyli pensji. Czy jak teraz przejdę na cały etat
    to powinni mi podwyższyć pensje ? Jeśli tak, to czy jest to uwarunkowane
    prawem pracy, czy wyłącznie wolą pracodawcy ?

    Pozdrowienia, Diobal