  • 21. Data: 2023-06-10 08:18:01
    Temat: Re: Mundur galowy
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Przy odznakach nie ma zastrzeżenia, że dotyczy krajowych.

    Jest wyraźnie napisane, że można nosić zagraniczne ordery i odznaczenia.
    O odznakach nic nie ma więc nie wolno.

    > Błądzisz. Wy tu prasówkę za mnie odwalacie. Ja tego nie czytam, dokąd
    > ktoś nie podlinkuje. Szkoda mi życia dla idiotów.

    Nie błądzę. Cho choćby policja swój organ prasowy ma i jego zasranym
    obowiązkiem jest monitorować takie publikacje. To że ty się tym nie
    zajmujesz nie znaczy że świat się na tobie kończy. A kogo miałeś na
    myśli pisząc o idiotach?

    > Zdaje się, ze tego Departament Obrony USA nie daje. Dostali odpowiedź,
    > że miu nie dali i nie ogarnęli, co to jest?

    Nie wydaje mnie się. W takich instytucjach pracują poważni ludzie i jak
    im zadasz pytanie to udzielają poważnych odpowiedzi. W szczególności tu
    udzieliliby wtedy odpowiedzi że się tym nie zajmują.

    > I?

    Skup się - rozporządzenie określa że można nosić zagraniczne odznaczenia
    i ordery. Odznak nie - więc nie wolno - nie możesz sobie przypinać do
    munduru co ci się podoba, tylko to co jest określone rozporządzeniem.

    > Albo dziennikarz - bo to może być dla Generała spora kasa.

    Jakiego generała, jaka kasa:P

    > Pomówienie jest przestępstwem z kodeksu karnego. To dość gruba sprawa.

    LOL:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 22. Data: 2023-06-10 08:29:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.06.2023 o 07:04, A. Filip pisze:

    > Ziarnko do ziarnka a zbierze się miarka.
    > Nie w jeden dzień Rzym zbudowano.

    Nic się nie zbierze. Jak komuś nie przeszkadzało pałowanie julek pałkami
    teleskopowymi w cywilnych ciuchach to miałoby przeszkadzać że sobie
    jakąś odznakę przyczepił?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 23. Data: 2023-06-10 08:38:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jeśli ją otrzymał, to akurat nie widzę w tym niczego niestosownego.

    "The badge is awarded to infantrymen and Special Forces soldiers in the
    rank of colonel and below, who fought in active ground combat while
    assigned as members of either an Infantry or Special Forces unit of
    brigade size or smaller at any time after 6 December 1941"

    Masz jakiś pomysł w których "aktywnych walkach lądowych" miałby brać
    udział inspektor? Bo policja coś nieśmiało wspomina o szkoleniu z
    gwardią narodową. Na szkoleniu to ich raczej nie wysłali do walki;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 24. Data: 2023-06-10 10:30:50
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Nic się nie zbierze. Jak komuś nie przeszkadzało pałowanie julek
    > pałkami teleskopowymi w cywilnych ciuchach to miałoby przeszkadzać że
    > sobie jakąś odznakę przyczepił?

    "A bo za PO" AFAIR jeden tajniak spałował uczestnika Marszu Niepodległości
    którego sąd skazał za to że został spałowany a odkręcanie nastąpiło
    dopiero po upublicznieniu nagrania. Wiec do kurwy nędzy więcej dbałości
    o ważne+ "detale" _skutecznego_ przekonywania że jak się PiS odsunie od
    koryta władzy to pod PO-Tuskiem będzie lepiej.

    Wyborców się przekonuje takich jacy są a nie takich jacy być powinni.
    Należy rozwiązać Naród i wybrać nowy?

    --
    A. Filip

  • 25. Data: 2023-06-10 11:25:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.06.2023 o 10:30, A. Filip pisze:

    > "A bo za PO"

    No i co z tego że abopeło?

> [...]
    > o ważne+ "detale" _skutecznego_ przekonywania że jak się PiS odsunie od
    > koryta władzy to pod PO-Tuskiem będzie lepiej.

    A skąd ci się tu tusk wział? Do lodówki zaglądałeś dzisiaj?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 26. Data: 2023-06-10 11:28:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-06-10, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > udział inspektor? Bo policja coś nieśmiało wspomina o szkoleniu z
    > gwardią narodową. Na szkoleniu to ich raczej nie wysłali do walki;)

    Zależy ile głośników BT przywiózł w prezencie, i gdzie słuchano muzyki.

    --
    Marcin

  • 27. Data: 2023-06-10 11:32:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.06.2023 o 08:38, Shrek pisze:
    > Masz jakiś pomysł w których "aktywnych walkach lądowych" miałby brać
    > udział inspektor? Bo policja coś nieśmiało wspomina o szkoleniu z
    > gwardią narodową. Na szkoleniu to ich raczej nie wysłali do walki;)

    Nie mam zielonego pojęcia, ale co do zasady spokojne mógł być
    przykładowo a Afganistanie albo Iraku. Rzecz w tym, że to, za co dostał
    jest kwestią tego, kto mu dał i może być niejawne. Ale z każdą odznaką,
    odznaczeniem, orderem dostaje się takie poświadczenie. Zazwyczaj te
    poświadczenia się nosi w kieszeni munduru. To są takie kartoniki, więc
    spokojnie mieszczą się nie wypychając kieszeni. Nie wiem, jak w wypadku
    tej konkretnej odznaki, bo to zagraniczna odznaka, ale jak dotąd nie
    spotkałem się z rozdawaniem tego typu rzeczy bez poświadczenia.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 28. Data: 2023-06-10 11:35:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zależy ile głośników BT przywiózł w prezencie, i gdzie słuchano muzyki.

    To było 15 lat temu - jeszcze głośniki nie były popularne.

    Tak czy inaczej - pomijając że wygląda na to że nosi odznakę która mu
    się nie należy na mundurze na którym tego mu nie wolno robić, to trochę
    głupio wygląda jak jakieś zagraniczne odznaki (i to nie najwyższych
    lotów) są największą rozmiarowo dystyngcją (czy jak to się poprawnie
    nazywa) na polskim mundurze. Jak mówił radek, "taka murzyńskość".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 29. Data: 2023-06-10 11:43:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.06.2023 o 08:18, Shrek pisze:

    > Jest wyraźnie napisane, że można nosić zagraniczne ordery i odznaczenia.
    > O odznakach nic nie ma więc nie wolno.

    Błądzisz, ale nie chce mi się z Tobą "przepychać".

> [...]
    > obowiązkiem jest monitorować takie publikacje. To że ty się tym nie
    > zajmujesz nie znaczy że świat się na tobie kończy. A kogo miałeś na

    Chyba żartujesz, że ktoś śledzi te wszystkie głupoty. Na trzy wątki w
    dwóch Ci wykazałem, ze to bzdura. I wyszukanie koniecznych informacji
    zajęło mi kilka minut. Nie mam jak sprawdzić trzeciej, ale najprościej
    zamiast pisać bzdury było po prostu Generała zapytać, czy ma
    poświadczenie. Ale wówczas nie dałoby się gównoburzy zrobić, więc
    zapytali przypadkowy urząd w stanach, który -zapewne zgodnie z prawdą -
    odpisał, ze nic mu na ten temat nie wiadomo.

    > Nie wydaje mnie się. W takich instytucjach pracują poważni ludzie i jak
    > im zadasz pytanie to udzielają poważnych odpowiedzi. W szczególności tu
    > udzieliliby wtedy odpowiedzi że się tym nie zajmują.

    Nie wiem, o co zapytali, a to może być kluczowe. Ale to już pisałem.

    > Skup się - rozporządzenie określa że można nosić zagraniczne odznaczenia
    > i ordery. Odznak nie - więc nie wolno - nie możesz sobie przypinać do
    > munduru co ci się podoba, tylko to co jest określone rozporządzeniem.

    Skup się: Rozporządzenie mówi o odznakach i nie dzieli ich na krajowe i
    zagraniczne, a zatem można wszystkie.

    > Jakiego generała, jaka kasa:P

    Pomówionego i mowa o odszkodowaniu.

    > LOL:P

    To, że dziennikarzom wydaje się, ze są bezkarni jest pochodną tego, że
    przeważnie tych ich rewelacji nikt mądry poważnie nie traktuje.
    Włączając w to samych oczernianych. Czasem p prostu lepiej sobie taką
    głupotą nie zawracać głowy. Bo jak zaczniesz dziennikarzom udowadniać,
    że piszą bzdury, to obrócą to twierdząc, że tłumi się krytykę prasową, a
    oni tylko się trochę pomylili. Mogą się nie znać?

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 30. Data: 2023-06-10 11:43:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie mam zielonego pojęcia, ale co do zasady spokojne mógł być
    > przykładowo a Afganistanie albo Iraku.

    A co do rzeczywistości?

    > Rzecz w tym, że to, za co dostał
    > jest kwestią tego, kto mu dał i może być niejawne.

    To wtedy się mówi, że to informacja niejawna a nie zmyśla jakieś
    szkolenia gwardii narodowej.

    > Ale z każdą odznaką,
    > odznaczeniem, orderem dostaje się takie poświadczenie. Zazwyczaj te
    > poświadczenia się nosi w kieszeni munduru.

    No jemu się akurat zawieruszyło.

    > ale jak dotąd nie
    > spotkałem się z rozdawaniem tego typu rzeczy bez poświadczenia.

    Bo to "to jest wyjątkowa sytuacja";) Wicieroumicie;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!