  • Data: 2010-08-27 13:16:36
    Temat: Moze zona sprzedac moj program ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam dzialanosc gospodarcza informatyczna (vatowiec), w ramach ktorej
    stworzylem jakies tam oprogramowanie. Moja zona tez ma dzialalnosc
    gospodarcza (bez vatu) z tematyka zwiazana z tym programem.
    Czy moze ona w ramach dzialalnosci sprzedawac moje oprogramowanie ?
    Jak to zrobic aby sie US nie czepil czy cos. Jedyna idea jest taka, ze
    nabywcy nie sa platnikami VAT, i dzieki takiej sprzedazy, mogliby "taniej"
    kupic niz u mnie o te 22%

    Fantom