  • Data: 2024-07-30 11:30:10
    Temat: Moto cd.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Właśnie wróciłem - następna rozprawa w październiku.

    Busiarz jak pisałem nie ma zarzutów. Przyszedł drugi z żuli i rozpruł
    się na pierwszego. Okazało się że melinował u tego pieszego i twierdzi
    że załadował moto za czteropak królewskiego i o niczym nie wiedział -
    moto miało być wujka tego pierwszego i iść do "renowacji".

    Plotłist - na melinie znaleźli całkiem niemały arsenał amunicji;) Coś
    czuję że z tym busiarzem instruktorem strzelectwa się lepiej znali niż
    twierdzą i ten pajac to zostawił na melinie - trzeba mieć łeb, żeby
    amunicję zostawiać żulom spod znaku gangu olsena, no chyba że meliniarze
    już z gnatami po kwadracie chodzą, tylko klamek nie znaleźli...

    OT - sprawę prowadził sędzia - bardzo dobre wrażenie - profesjonalizm,
    konkret i spokój - żadnego odczytywania pouczeń głosem jakby cię sędzia
    podejrzewała o zamiar ich złamania i emocji w głosie w stylu
    zniecierpliwienia "i co ja robię tu" charakterystycznego dla babek.
    Widać chłopy lepiej się na tym stanowisku sprawdzają albo trafilem po
    prostu profesjnalistę.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!