  • 31. Data: 2005-07-10 18:33:54
    Temat: Re: Monitoring pracownika (GSM) legalny czy tez nie??
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:darphi$f8j$1@inews.gazeta.pl Kira
    <c...@-...pl> pisze:

    > Ludzie bez przesady, pamietam ze gdzies, kiedys, bylo cos
    > takiego jak godnosc osobista. Wcielo to juz calkiem...?
    Nie. Ale to cenna rzadkość.

    Jotte

  • 32. Data: 2005-07-10 18:42:08
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jak mu pracodawca powie "od dzisiaj pan w kolczatce latasz"
    > to tez ma sie zamknac 'bo jeszcze go udupi'?

    znalezc innego pracodawce.

    P.

    --
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

  • 33. Data: 2005-07-10 18:48:08
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:darq61$hgg$1@inews.gazeta.pl Przemek R...
    .pl> pisze:

    > znalezc innego pracodawce.
    Czyli uciec. Uciec przed gnojem, który nie dość, że nie ma racji to jeszcze
    łamie prawo. A potem jeszcze raz i jeszcze...
    Co z siebie zrobisz tą metodą?

    Jotte

  • 34. Data: 2005-07-11 08:07:50
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> pisze:

    > Czyli uciec. Uciec przed gnojem, który nie dość, że nie ma racji to
    > jeszcze
    > łamie prawo. A potem jeszcze raz i jeszcze...
    > Co z siebie zrobisz tą metodą?

    ludzie ale co Wy pieprz. jaka ucieczka, jakie ponizanie?
    Znalazl prace, otrzymal telefon sluzbowy, a usluga lokalizaycjna jest usluga
    ogolnie dostepna.
    Jezeli mu sie to nie podobalo mogl pracy nie brac.

    po z atym w watku czytamy

    "Witam , ostatnio mialem niemila rozmowe w pracy odnosnie wykazywanego
    przeze
    mnie czasu przebywania u klientow jako handlowiec, a czasu i miejscowosci
    wykazanych na wydrukach z sieci GSM. Skonczylo sie to prawie zwolnieniem. "

    czyli wychodzi na to iz przyczepil sie nie do zycia prywatnego (oprzeciez
    nie bedzie wylaczac uslugi po powiedzmy 16 czy 18
    bo to absurd, a dyspozycyjnosc pewnie bylo jednymz wymagan przez
    pracodawce - gosc sie zgodzil- widzialy galy co braly)
    a do tego ze w godzinach pracy nie robil tego co nalezalo do jego obowiazku.

    1. na dziendorby bym go zwolnil
    2. dzialal na szkode firmy
    3. wyludzal pensje? (skoro mialbyc tu i tu robic to i to a z wydrukow
    wynika zupelnie co innego
    znaczy ze nie wykonywal obowiazkow za ktore bral pieniadze)

    P.

  • 35. Data: 2005-07-11 12:16:30
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dat9cm$hhj$1@inews.gazeta.pl Przemek R...
    .pl> pisze:

    > ludzie ale co Wy pieprz. jaka ucieczka, jakie ponizanie?
    > Znalazl prace, otrzymal telefon sluzbowy, a usluga lokalizaycjna jest
    > usluga ogolnie dostepna.
    Zauważ, że moja powyższa wypowiedź dotyczyła nie tyle namierzania Tomka S.
    ale Twojej odpowiedzi na pytanie Kiry oraz poprzedniej wypowiedzi.
    Wiemy już, że nie masz zwyczaju czytać wątku w którym sie wypowiadasz, ale
    teraz widać, że nie czytasz nawet postu na który odpowiadasz. Trochę dziwny
    sposób udzielania się w dyskusji...

    Jotte

  • 36. Data: 2005-07-11 13:40:25
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Zauważ, że moja powyższa wypowiedź dotyczyła nie tyle namierzania Tomka S.

    a co to niby mialoby zmienic w mojej odpowiedzi, skomentowalem rowniez post
    Kiry mowiacy o godnosci

    > ale Twojej odpowiedzi na pytanie Kiry oraz poprzedniej wypowiedzi.
    > Wiemy już, że nie masz zwyczaju czytać wątku w którym sie wypowiadasz, ale
    > teraz widać, że nie czytasz nawet postu na który odpowiadasz.

    no wlasnie widac kto nie czyta.

    Jak zamierzasz sie przypieprzyc jednoczesnie usilujac mnie obrazic to zrob
    to chociaz z klasa.

    p.

  • 37. Data: 2005-07-11 13:53:12
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    > chodzilo mi o raczej o prosbe, o wyplacanie nadgodzin i potraktowalem to
    > bardziej jako zart. Nie wiem gdzie inni pracuja , ale ja pracuje w firmie
    > prywatnej i moge sobie o nadgodzinach ustyawowych pomarzyc tylko. A jak
    > juz
    > pisalem realia rynku pracy sa takie ze nikt mnie do niej nie zmusza, a nie
    > stac
    > mnie na to zeby sie zwolnic i robie co szef kaze, czy to dzien pracy
    > bedzie

    Wiesz, ja tez pracuje w firmie prywatnej. W tejze firmie pracuje oprocz
    mnie, jeszcze 12 osob.
    I czasem sie zdaza ze musimy zostac po pracy i pracowac dalej.

    Nikt z pracownikow nie upomni sie nawet o nadgodziny, a ja zawsze ide i o
    dziwo mam placone za nadgodziny :)

    Czyli jesli nawet nie sprobojesz to sie nie przekonasz i mozesz zyc w
    przekonaniu jak wiekszosc moich wspolpracownikow.

    A co do zwolnien, to pamietaj ze nitk tak pochopnie pracownika nie zwalnia,
    bo wiaze sie to z duzymi kosztami, z przeprowadzeniem rekrutacji, z
    wdrozeniem pracownika itp itd

    Jacek

  • 38. Data: 2005-07-11 13:59:50
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:datss7$om6$1@inews.gazeta.pl Przemek R...
    .pl> pisze:

    > a co to niby mialoby zmienic w mojej odpowiedzi, skomentowalem rowniez
    > post Kiry mowiacy o godnosci
    Dobra powiem łopatologicznie - chciałem zasugerować, że propagujesz postawę
    tchórza-uciekiniera, niezdolnego do "postawienia się". A to mnie drzaźni.

    > no wlasnie widac kto nie czyta.
    > Jak zamierzasz sie przypieprzyc jednoczesnie usilujac mnie obrazic to
    > zrob to chociaz z klasa.
    Krytykuję twoja postawę, ale daleki jestem od chęci obrażania. Słowo. I
    przepraszam, jeśli poczułeś się za bardzo dotknięty. Jakbym cię chciał
    obrazić to na pewno miałbym gdzieś co sądzisz o klasie itp.

    Jotte

  • 39. Data: 2005-07-11 14:47:42
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Dobra powiem łopatologicznie - chciałem zasugerować, że propagujesz
    > postawę
    > tchórza-uciekiniera, niezdolnego do "postawienia się". A to mnie drzaźni.

    nie propaguje, jednak w jego przypadku jak najbardziej bylo by to najlepsze
    rozwiazanie
    bo pracodawca ma konretne dowody na to ze facet nie wywiazywal sie z
    obowiazkow.
    stad
    "bo jak pracodawca sprytny to Cie tak udupi ze nigdzie nie znajdziesz
    pracy."

    > Krytykuję twoja postawę, ale daleki jestem od chęci obrażania.

    nie uwazam bym mial zla postawe, koles jest po prostu bezczelny, bo jak dla
    mnie najbardziej go zabolalo
    to ze wyszlo ja jaw jak pieknie pracuje. I teraz szuka haka na czlowieka
    ktory daje mu prace.

    Słowo. I
    > przepraszam, jeśli poczułeś się za bardzo dotknięty.

    nie no spoko, zbyt zbieglo sie (w czasie) z bezsensowana wypowiedza a. w
    watku o psach
    ktora miala na celu tylko i wylacznie obrazenie mnie.

    p.

  • 40. Data: 2005-07-11 15:18:34
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dau0qd$csc$1@inews.gazeta.pl Przemek R...
    .pl> pisze:

    > nie uwazam bym mial zla postawe, koles jest po prostu bezczelny, bo jak
    > dla mnie najbardziej go zabolalo
    > to ze wyszlo ja jaw jak pieknie pracuje.
    Być może. Ale ja się przyczepiłem do postawy jako całości.
    Dajmy juz temu spokój.

    > I teraz szuka haka na czlowieka
    > ktory daje mu prace.
    Raczej bierze pracę od niego.

    > nie no spoko, zbyt zbieglo sie (w czasie) z bezsensowana wypowiedza a. w
    > watku o psach ktora miala na celu tylko i wylacznie obrazenie mnie.
    Nie przypominam sobie, abym pyskował tam do jakiejś Twojej wypowiedzi.

    Jotte