    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Monitoring pracownika (GSM) legalny czy tez nie??
    Date: Mon, 11 Jul 2005 16:47:42 +0200

    > Dobra powiem łopatologicznie - chciałem zasugerować, że propagujesz
    > postawę
    > tchórza-uciekiniera, niezdolnego do "postawienia się". A to mnie drzaźni.

    nie propaguje, jednak w jego przypadku jak najbardziej bylo by to najlepsze
    rozwiazanie
    bo pracodawca ma konretne dowody na to ze facet nie wywiazywal sie z
    obowiazkow.
    stad
    "bo jak pracodawca sprytny to Cie tak udupi ze nigdzie nie znajdziesz
    pracy."

    > Krytykuję twoja postawę, ale daleki jestem od chęci obrażania.

    nie uwazam bym mial zla postawe, koles jest po prostu bezczelny, bo jak dla
    mnie najbardziej go zabolalo
    to ze wyszlo ja jaw jak pieknie pracuje. I teraz szuka haka na czlowieka
    ktory daje mu prace.

    Słowo. I
    > przepraszam, jeśli poczułeś się za bardzo dotknięty.

    nie no spoko, zbyt zbieglo sie (w czasie) z bezsensowana wypowiedza a. w
    watku o psach
    ktora miala na celu tylko i wylacznie obrazenie mnie.

    p.