eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMonitor na gwarancji › Monitor na gwarancji
  • Data: 2006-06-21 17:14:22
    Temat: Monitor na gwarancji
    Od: "Wojtek" <w...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam
    Monitor Miro kupilem w sklepie komputerowym 20.01.2005r z trzyletnia
    gwarancja . Teraz w czerwcu popsol sie wiec poszedlem do sklepu tam
    gdzie kupilem monitor i pytam czy mam go dostarczyc do sklepu .
    Sprzedawca obejzal gwarancje powiedzial ze mam go sam wyslac na adres
    taki jaki jest na gwarancji do Zabrza Wiec tak zrobilem wyslalem monitor
    Firma Spedycyjna SCHENKKER ta firma wskazana przez gwaranta. Po trzech
    dniach monitor wrocil spowrotem serwis przeniosl sie do Łodzi.Koszty
    przesylki musialem pokryc w kwocie 80zł.Poszedlem do sklepu gdzie go
    kupilem i zanioslem im monitor i powiedzialem jak sie stalo powiedzieli
    ze oni wysla monitor do serwisu a mi kaza pisac do servisu o zwrot
    kosztow przesylki czy napweno maja racje ? Jak powinienem teraz postapic
    czy faktycznie ktos mi zwroci te koszty?

    pozdrawiam Wojtek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1