  • 1. Data: 2008-10-25 10:36:47
    Temat: Moje dochody a wystawienie faktury
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    jedna ze stacji benzynowych wymaga podania ,,Wielkość obrotów
    ze sprzedaży'' oraz numeru telefonu jako warunek wystawienia faktury VAT.
    Mam wrażenie, że to jakby bezprawne... Co o tym sądzicie?

    --
    Tristan

  • 2. Data: 2008-10-25 11:25:44
    Temat: Re: Moje dochody a wystawienie faktury
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tristan w <news:gdusru$ac$2@news.onet.pl>:

> [...]

    > ze sprzedaży'' oraz numeru telefonu jako warunek wystawienia faktury VAT.
    > Mam wrażenie, że to jakby bezprawne... Co o tym sądzicie?

    Niech wskażą podstawę prawną. Jako adres do korespondencji w tej
    kwestii podaj im adres wybranego urzędu skarbowego wraz z odpowiednim
    numerem telefonu...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2008-10-25 13:38:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > jedna ze stacji benzynowych wymaga podania ,,Wielkość obrotów
    > ze sprzedaży'' oraz numeru telefonu jako warunek wystawienia faktury VAT.
    > Mam wrażenie, że to jakby bezprawne... Co o tym sądzicie?

    Zdecydowanie nie mają racji. podaj im obrót ")", a jak zapytają, to
    powiedz, ze nie sprzedajesz nic, tylko kupujesz. Telefon,, to im podaj
    dowolny, najlepiej nielubianego znajomego - nie wykluczone, że kretyni będą
    później tam dzwonić. A tak na poważne, to odmowa wystawienia faktury jest
    przestępstwem /wykroczeniem skarbowym, więc przy okazji powiadomił bym
    stosowne służby.

  • 4. Data: 2008-10-25 13:57:54
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 25 październik 2008 15:38
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gdv86f$6cr$2@news.onet.pl>):

    > A tak na poważne, to odmowa wystawienia faktury jest
    > przestępstwem

    No wiesz, zawsze mogą mi fakturę wystawić i po odbiór kazać zgłosić się do
    Warszawy... Niestety w naszym chorym prawie jest obowiązek wystawienia, ale
    dostarczenie to już ich dobra wola niestety :(

    --
    Tristan

  • 5. Data: 2008-10-25 13:58:54
    Od: Tristan <n...@s...pl>

> [...]

    Warszawy... Niestety w naszym chorym prawie jest obowiązek wystawienia, ale
    dostarczenie to już ich dobra wola niestety :(

    No nic, nie podałem obrotów ani telefonu, zobaczymy jak zareagują...

    --
    Tristan

  • 6. Data: 2008-10-25 22:47:28
    Od: "Anax WRC" <h...@i...pl>

> [...]
    > dostarczenie to już ich dobra wola niestety :(
    >

    > No nic, nie podałem obrotów ani telefonu, zobaczymy jak zareagują...

    to zdradź jeszcze ktora to stacja takie praktyki uskutecznia... bo jak dla
    mnie to jakas kpina...
    pzdr
    Anax

  • 7. Data: 2008-10-26 16:04:28
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tristan napisał(a):

    > jedna ze stacji benzynowych wymaga podania ,,Wielkość obrotów
    > ze sprzedaży'' oraz numeru telefonu jako warunek wystawienia faktury VAT.
    > Mam wrażenie, że to jakby bezprawne... Co o tym sądzicie?

    Po pierwsze czemu Tobie się to ciągle zdarza? Może coś nieteges masz z
    biopolem? Myslałeś o jakiejś kuracji bioenergoterapeutecznej?

    Po drugie - jeśli jest to warunek to mówisz: 11 bilionów dolarów, tel:
    12/345678 ;)

    j.

    ps. Jak mnie w kasie zapytali o kod pocztowy to grzecznie zapytalem czy moge
    nie podac? ;)

  • 8. Data: 2008-10-26 16:09:27
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 26 październik 2008 00:47
    (autor Anax WRC
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ge0742$f2k$1@news.interia.pl>):
    > to zdradź jeszcze ktora to stacja takie praktyki uskutecznia... bo jak dla
    > mnie to jakas kpina...

    Jeszcze nie wiem czy uskutecznia, może tylko aktor formularza zaszalał...
    Jutro wyślę formularz z wykreślonymi dochodami oraz bez telefonu...
    Zobaczymy jak zareagują...

    --
    Tristan

  • 9. Data: 2008-10-26 16:11:43
    Od: Tristan <n...@s...pl>

> [...]

    Jeszcze nie wiem czy uskutecznia, może tylko aktor formularza zaszalał...
    Jutro wyślę formularz z wykreślonymi dochodami oraz bez telefonu...

    Inna sprawa, że pojedynczej faktury wystawiać też nie chcą, wg opisu na
    stronie WWW. A to też chyba mało zgodne z prawem. No ale skoro Onet może
    odmawiać wystawiania faktur, to pewnie oni też. Wielcy mogą więcej.

    --
    Tristan

  • 10. Data: 2008-10-26 16:15:27
    Od: Tristan <n...@s...pl>

> [...]
    wasz znak: <ge0742$f2k$1@news.interia.pl>):
    > to zdradź jeszcze ktora to stacja takie praktyki uskutecznia... bo jak dla

    Jeszcze nie wiem czy uskutecznia, może tylko autor formularza zaszalał...