  • 1. Data: 2008-10-24 20:56:30
    Temat: uprawnienia budowlane i dzialalnosc gospodarcza
    Od: ananas <a...@w...pl>

    Witam,

    Czy może orientuje się ktoś jak to jest z uprawnieniami, ktore musi
    posiadać ekipa budowlana? Dzisiaj do mnie na budowę przyjechało troje
    ludzi podających się za jakichś urzędników (nie było mnie przy tym),
    mieli jakieś blachy na to i niby papiery. Zapytali murarzy czy mają
    założoną działalność gospodarczą i uprawnienia budowlane.
    Oczywiście nie mieli, więc ich postraszyli karą 5000 PLN, a w zamian
    ze nie wymierzenie jej wzięli 200 PLN łapówki.
    Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś zna ten temat? Dodam, że istnieje
    możliwość, że ktoś nasłał podstawionych ludzi, bo ta ekipa przez naszą
    budowę u kogoś innego robi wolniej. Wydaje mi się, że kwestie podatkowe
    czy prawo pracy nie wchodzą tutaj w grę bo przecież ktoś może mi po
    znajomości robić za darmo np. z rodziny.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2008-10-24 21:53:42
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    > Oczywiście nie mieli, więc ich postraszyli karą 5000 PLN, a w zamian
    > ze nie wymierzenie jej wzięli 200 PLN łapówki.

    A ekipa szybko zapłaciła?
    Ja bym sprawdził tę ekipę.

    Bob

  • 3. Data: 2008-10-24 21:56:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ananas pisze:
> [...]
    > posiadać ekipa budowlana? Dzisiaj do mnie na budowę przyjechało troje
    > ludzi podających się za jakichś urzędników (nie było mnie przy tym),

    Przecież dostałeś już odpowiedź na grupie o budowaniu... Ekipa ci kit
    wciska albo dali się nabrać jakimś oszustom.

  • 4. Data: 2008-10-24 22:18:49
    Od: KsZZysiek <k...@n...tlen.pl>

> [...]
    > Oczywiście nie mieli, więc ich postraszyli karą 5000 PLN, a w zamian
    > ze nie wymierzenie jej wzięli 200 PLN łapówki.

    Wpadne kiedys do ciebie i spytam się czy masz uprawnienia internetowe ..

    A ich brak to kosztuje juz minimum 500 zł.

    --
    Krzysiek, Kraków