  • Data: 2007-03-12 11:50:30
    Temat: Matka nie chce przepisac mieszkania.
    Od: Tomasz <b...@n...lubie.2342355.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Mam taki problem, moze cos poradzicie w tej sprawie. Otoz 3lata temu moja
    mama wyszla za maz i przeprowadzilismy sie z naszego mieszkania gdzie ona
    ma lokatorskie prawo do lokalu i jest czlonkiem spoldzilni do nowego a
    tamte wynajmuje. ja wtedy mialem 17 lat i nie mialem nic do gadania. Teraz
    jednak pracuje i chcialbym sie tam przeniesc. Nadal ja i tylko ja jestem
    zameldowany na tamtym mieszkaniu na stale jednak matka sie nie zgadza.
    Matka oczywiscie nie ma zamiaru przepisac mi mieszkania. Bylem w
    spoldzielni to mi powiedzieli, ze wystarczy zebym przyszedl z mama, ona
    zrezygnuje z czlonkostwa ja wplace czlonkowskie i przepisza mi w ten
    sposob mieszkanie. Chodzi jednak o to, ze ona sie nie zgadza. Da sie bez
    jej zgody przepisac to mieszkanie na mnie? Zaznaczam, ze ona jest
    zameldowana na stale od 2lat na nowym mieszkaniu, ja jednak nadal tam.