  • 11. Data: 2006-10-10 10:33:21
    Temat: Re: Mandat za wycieraczka
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "maximus" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:egfp8m$a9$1@news.onet.pl...
    > Leszku dowcipny jesteś skoro sam nie znasz podstawy

    Włącz moduł logicznego myślenia a wówczas zrozumiesz, że podstawy prawnej
    twojego bajdurzenia nie na temat po prostu nie ma.

    > W zwiazku z czym Policja czy Straż Miejska ma obowiązek <ciah>

    Twoim obowiązkiem jest przeczytanie ze zrozumieniem tekstu jaki zapodał
    wątkotwórca.
    A on ani słowem nie wspomniał ani o policji ani o straży.
    Pisał o "kwitku za parkowanie".
    Informację o nałożeniu na ciebie kary pieniężnej za nieoddanie w terminie
    książki z biblioteki też MUSI ci dostarczyć policja??
    Już zrozumiałeś??

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 12. Data: 2006-10-10 10:33:51
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > No więc znajdź to rozporządzenie i powołaj sie na coś konkretnego, albo
    > zamilknij.

    .... na wieki ;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 13. Data: 2006-10-10 13:14:57
    Od: "maximus" <n...@a...pl>

    ale ty tepy jesteś to był przykład.
    Oczywiście biblioteka tak samo jak każda firma czy instytucja musie
    powiadomić cię listem poleconym o jakikolwiek zobowiązaniach czy
    należnościach.

  • 14. Data: 2006-10-10 13:54:21
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > ale ty tepy jesteś to był przykład.

    Jesteś pewnie jedynym "bystrym" na tej grupie;)))

    > Oczywiście biblioteka tak samo jak każda firma czy instytucja musie
    > powiadomić cię listem poleconym o jakikolwiek zobowiązaniach czy
    > należnościach.

    Wątkotwórcy oczywiści nie powiadomili :
    "przyszlo wezwanie do zaplaty 58zl za jakies niby parkowanie".
    Ale taki bystry gość jak ty, oczywiście zrozumiałeś, że przyszło piechotą;))))
    "Kończ Waść. Wstydu sobie oszczędź".

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 15. Data: 2006-10-10 21:30:40
    Od: "Macias" <a...@b...cc>

    nowe fakty, upomnienie "przyszlo" za potwierdzeniem odbioru ale odebrala
    sasiadka a poza tym jest zly adres wpisany jako adresat, czy w zwiazku z tym
    sa przeslanki zeby temat zlac czy nie?

  • 16. Data: 2006-10-11 10:06:29
    Od: "maximus" <n...@a...pl>

    Użytkownik "Macias" <a...@b...cc> napisał w wiadomości
    > nowe fakty, upomnienie "przyszlo" za potwierdzeniem odbioru ale odebrala
    > sasiadka a poza tym jest zly adres wpisany jako adresat, czy w zwiazku z
> [...]
    Poprawiam się bo źle zrozumiałem:

    a) jeśli pierwsze wezwanie przyszło poleconym i osobiście potwierdziłeś
    odbiór to już się nie wymigasz bo mają dowód skutecznego doręczenia
    wezwania.
    b) odnośnie drugiego wezwania jeśli nie zależy ci na dobrych stosunkach z
    listonoszem to możesz wezwanie olać. Listonosz dokonał tutaj rażacych
    zaniedbań przekazując takie wezwanie sąsiadce. Jeszcze kwestia tego czyim
    nazwiskiem podpisała się sąsiadka na wezwaniu bo jesli twoim to może ale nei
    musi dojść do tego sprawa karna sąsiadce lub listonoszowi za podrobienie
    podpisu (lub współudział obu tych osób zależnie od sytuacji)!
    Jeśli sąsiadka podpisała się swoim nazwiskiem no to jest czysta ;) i śmiało
    możesz do kosza wyżycić. Identyczna sprawa podpisu dotyczy także punktu
    ad.1.

    Reasumując jeśli osobiście nie odbierałeś żadnego pisma to możesz spać
    spokojnie.

  • 17. Data: 2006-10-11 11:10:17
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Reasumując jeśli osobiście nie odbierałeś żadnego pisma to możesz spać
    > spokojnie.

    Reasumując. Jeśli złodziej nie dostanie wezwania to może spać spokojnie;))
    Tak czy owak za nieopłacone parkowanie zapłaci. Kwestia, jakie koszty poniesie.
    Urząd w każdym bądź razie poradzi sobie.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 18. Data: 2006-10-11 16:54:50
    Od: "Macias" <a...@b...cc>

    > Reasumując. Jeśli złodziej nie dostanie wezwania to może spać spokojnie;))
    > Tak czy owak za nieopłacone parkowanie zapłaci. Kwestia, jakie koszty
    > poniesie. Urząd w każdym bądź razie poradzi sobie.

    jesli nie bylo kwitka za wycieraczka to skad ja moge wiedziec ze 2 mies temu
    parkowalem na takiej i takiej ulicy o ktorejs tam godzinie? pewnie ze
    moglem, jak rowniez ze wtedy stalem 2 ulice dalej i zaplacilem, nie chodzi
    tutaj o wymigiwanie sie od placenia tylko nakladaniu horrendalnych kar w
    momencie kiedy czlowiek nie widzial nawet kwitka na oczy