  • Data: 2003-03-09 13:39:10
    Temat: Mandat za prędkość - czy tylko radary...?
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello!

    Czy policjant może wystawić mandat za prędkość bez pomiaru radarowego? (czy
    też videoradarowego). Powiedzmy że jadę 90km/h zamiast przepisowych 60 i
    zatrzyma mnie patrol który jechał przez jakiś czas za mną. Czy w takim
    przypaku policjant mógłby wystawić mi mandat za prędkość jedynie na
    podstawie twierdzenia, że wg wskazań jego prędkościomierza jechałem za
    szybko? Czy też musi mi pokazać odczyt na radarze?

    Pzdr

    A.