  • Data: 2003-06-24 10:53:42
    Temat: Mandat + odwolanie + polecony, ktory nie dotarl
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie.

    Mam nastepujace pytanie.

    Napisalem do urzedu odwolanie dotyczace kary pienieznej za parkowanie w zlym
    miejscu (oczywiscie wedlug mnie nieslusznie nalozonej). Kierownik urzedu
    poinformowal mnie, ze odwolanie zostanie rozpatrzone, a odpowiedz otrzymam w
    przeciagu 30 dni. Odpowiedzi z urzedu nie dostalem, ale potracono mi ten
    mandat ze zwrotu podatku. W urzedzie dowiedzialem sie, ze owszem wyslali list
    i ich nic nie obchodzi. Polecy do mnie jednakowoz nie dotarl.

    Kto ponosi w tym momencie wine za to, ze nie moglem sie ponownie odwolac do
    wyzszej instancji w urzedzie oraz nie moglem sie nie zgodzic z ich decyzja ?
    Komu przysluguje w tym momencie zwrot z reklamacji za niedostarczenie listu
    poleconego ? Mi czy urzedowi ?

    Czy moge sie odwolac po tym jak juz pobrano nalezna kwote ?

    Dziekuj serdecznie za wszelkie konstruktywne uwagi

    Michal