    From: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Mandat od strazy gminnej(miejskiej) za zle parkowanie :(
    Date: Mon, 29 Mar 2010 17:37:51 +0200

    Witam
    Zaparkowalem samochod pol na pol - na jezdni i na pasie zieleni (zadnego
    chodnika itp). No i po przyjsciu zastalem za wycieraczka informacje o
    rejestracji wykroczenia: parkowanie na pasie zieleni udokumnetowane foto. No
    i ze w ciagu 5 dni roboczych musze sie zglosic do ich siedziby, i ze nie
    stawienie sie spowoduje wszczecie postepowania prawno-administracyjnego itp.
    Bledem bylo staniecie na trawniku. Nie ma tam zadnego zakazu zatrzymywania
    wiec tzreba stawac na jezdni i tyle. A tu ktos chcial jezdnie troche zwolnic
    i klops.
    Pytanko : musze sie stawic ? Przeciez ten swistek nawet nie zostal mi
    doreczony. Moge odczekac i poczekac na kolejne prawidlowe wezwanie ?

    Fantom
    ps. Pisze w pierszej osobie ale to nie ja tak stanalem, co nie znaczy ze
    jestem czysty jak lza ;)