  • 1. Data: 2007-03-01 23:38:33
    Temat: Mandat karny w czesciach
    Od: monjami <f...@g...com>

    Witam,

    przypuszczam, ze juz ten temat sie przewijal ale nie moge nic znalezc wiec
    zapytam - czy mandat za wykroczenie drogowe nadal mozna splacac w ratach.
    Wiem, ze kiedys mozna byol tak robic i nikt nie mogl sie przyczepic bo
    splata leci a to, ze w czesciach nie mialo juz znaczenia.

    Sha-bang

  • 2. Data: 2007-03-02 10:35:15
    Temat: Re: Mandat karny w czesciach
    Od: "Marchefkowy" <s...@g...com>

    On 2 Mar, 00:38, monjami <f...@g...com> wrote:
> [...]
    > Wiem, ze kiedys mozna byol tak robic i nikt nie mogl sie przyczepic bo
    > splata leci a to, ze w czesciach nie mialo juz znaczenia.

    plac jak chcesz. do mnie do firmy po roku przyszlo wezwanie do zaplaty
    wlasnie za mandat
    (pracownik bodajrze przekroczyl ulice na czerwonym swietle) i nie
    naliczyli odsetek tylko koszty upomnienia (chyba 7zł)
    wiec wydaje mi sie,ze dopoki bedziesz placil to nawet wezwania nie
    wysla.

    pozdrawiam