  • 1. Data: 2007-03-01 23:31:18
    Temat: Licencja na stronę WWW zroniona za darmo bez umowy... ciut z innej beczki
    Od: IGNAS <b...@o...pl>

    Masę rzeczy wyczytałem o licencjach na stronę WWW, natomiast ja mam ciut
    inny problem.
    Zrobiłem firmie X stronkę za darmo... (autoreklama)
    Ponieważ nie mam z nimi żadnej umowy i stworzyłem to bezpłatnie
    chciałbym udzielić im licencji na użytkowanie na okres 3 miesięcy.

    Po tym czasie:
    A - usuną stronę z serwera
    B - wykupią prawa autorskie

    Za chiny ludowe nie mogę znaleźć wzoru jak napisać taką umowę licencyjną. :(

    Pomoże ktoś ? :)