  • 1. Data: 2007-03-01 21:45:40
    Temat: dział spadku -rachunki bankowe
    Od: " madali" <m...@W...gazeta.pl>

    Witam
    Zwracam się z prośbą o odpowiedź na 3 pytania co powinnam zrobić gdy:
    1) po zmarłym wuju ( już rok temu) zostały środki na rachunku bankowym
    podlegające podziałowi między spadkobierców ( ciotka 3/4 ja 1/4) a tymczasem
    nie wiem, w którym banku był ten rachunek.
    2)żona po zmarłym posiadała odrębny rachunek, te środki ( współwłasność)
    również podlegają podziałowi między spadkobierców tym bardziej nie wiem w
    którym banku był ten rachunek.
    3) Wujek miał samochód (współwłasność małżeńska)zarejestrowany na ciotkę, nie
    pamiętam jednak jakie miał numery rejestracyjne. Samochód "zniknął".
    Ponieważ "ciotka" nieuczciwie chce mnie pozbawić części domu po moich
    dziadkach i ojcu oraz pamiątek rodzinnych i nie chciała żadnych ugodowych
    podziałów, nie mam sentymentu odnośnie dochodzenia moich praw do 1/4 części
    w/w dóbr. Nie wiem jednak jak te rzeczy zidentyfikować i dołączyć do masy
    spadkowej. Dlatego bardzo proszę o wskazówki. Pozdrawiam. M.