    From: Criminator <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Mandat i komornik.
    Date: Sun, 15 Oct 2006 05:51:06 +0200

    Witam;

    Miałem do zapłacenia mandat za zbyt szybką jazdę. Płaciłem go w kilku
    ratach po 50 PLN i jedna z rat nie została wpłacona. Sąd wyzywał mnie do
    jej uregulowania, lecz błędnie sądziłem że wszystko mam zapłacone. W
    końcu wpłaciłem brakującą kwotę.

    Po kilku tygodniach przyszedł do mnie komornik dokonywać egzekucji.
    Okazałem dowody wpłaty na poczcie i sądziłem, że na tym sprawa się
    zakończy. Jednak kilka dni temu otrzymałem zawiadomienie, iż komornik
    egzekucję umorzył, ale muszę ponieść jej koszty tzn. prawie 200 PLN.

    Skoro komornik nic nie wyegzekwował, czyli pracy nie wykonał, to
    dlaczego domaga się pieniędzy? Może również koszty egzekucji mogą zostać
    umorzone?

    Pozdrawiam.

    --
    Życzę miłego dnia.