  • Data: 2004-06-25 18:18:03
    Temat: Mandat Karny
    Od: "Gigant" <g...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    W stycziu tego roku dostalem mandat karny 400zl nie zaplacilem go bo po
    prostu nie mam z czego jestem na utrzymaniu rodzicow ja sam nie pracuje.
    MIesiac temu wystapilem do Urzedu skarbowego o nadanie numeru NIP (wymagane
    w pracy ktora chce podjac) i jakis tydzien po decyzji nadania nip przyszlo
    mi pisemko z Urzedu skarbowego zdzialu egzekucyjnego o zaplate 424zl +
    odsetki podatkowe tak pisza. Pismo przyszlo do skrzynki nie potwierdzalem
    odbioru takze nie wiem co teraz zrobic Wczesniej niz we wrzesniu nie jestem
    w stanie zaplacic bo nie mam jak. na dole pisemka pisze "NIezgloszenie sie
    spowoduje wszczecie czynnosci egzekucyjnych, tzn zajecie i zwiezienie mienia
    ruchomego. Zakladam tez ze nie mam nic na siebie zarejestrowanego. Co
    radzicie ?