  • 31. Data: 2012-10-17 21:47:57
    Temat: Re: Mam prawo wiedzieć?
    Od: liquidmolly <b...@a...invalid>

    On Wed, 17 Oct 2012 21:36:47 +0200, Andrzej Lawa wrote:

    > O, kolejny posiadacz dwucyfrowego IQ nie umie używać polskich znaków...

    Skad wiesz, ze "nie umie"? Po strzale w ucho takich zdolnosci nabyles? I
    jaki to ma zwiazek z twoim IQ ?

  • 32. Data: 2012-10-17 21:51:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.10.2012 21:47, liquidmolly pisze:

    > Skad wiesz, ze "nie umie"? Po strzale w ucho takich zdolnosci nabyles? I
    > jaki to ma zwiazek z twoim IQ ?

    A paszoł do budy, szczeniaku anonimowy!

  • 33. Data: 2012-10-17 21:57:18
    Temat: Re: Mam prawo wiedzie ?
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 17.10.2012 21:04, Robert Tomasik pisze:

    > Danych osobowych nie można za granicę eksportować,

    Chodziło o szacunek kosztów, a nie konkretne rozwiązanie.

    p. m.

  • 34. Data: 2012-10-17 22:06:38
    Od: liquidmolly <b...@a...invalid>

    On Wed, 17 Oct 2012 21:51:24 +0200, Andrzej Lawa wrote:

    > A paszoł do budy, szczeniaku anonimowy!

    A ktos ty jest? Moderator tego forum? Kto to jest Andrzej Lawa? Jakie jest
    jego IQ? Dlaczego anonim Lawa nie uzywa polskich znakow diakrytycznych? Nie
    umie?

  • 35. Data: 2012-10-17 22:08:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.10.2012 22:06, liquidmolly pisze:

    > A ktos ty jest? Moderator tego forum?

    Tak. I właśnie zostałeś zbanowany.

    ;->

  • 36. Data: 2012-10-17 22:11:08
    Temat: Re: Mam prawo wiedziec
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 17 Oct 2012, Andrzej Lawa wrote:

    > Liczmy dalej... Jak planujesz, królu złoty, utworzyć macierz na 20
    > milionów dysków?

    [...]
    > Macierze trzeba połączyć - będą potrzebne switche.

    W zasadzie tylko tego można się przyczepić, co niniejszym czynię.
    Przecież nie ma potrzeby, aby te dyski były połączone w *jedną*
    strukturę logiczną.
    Centralizacja ma zalety, ale też kosztuje - IMO jakby kto bardzo
    chciał się uprzeć, to taniej może wyjść szyfrowanie danych (aby
    nie trzeba było wydać 10x tyle na zabepieczenie przed kradzieżą)
    i trzymanie danych rozproszonych.
    Oczywiście wchodzi sprawa "więcej miejsca na każdą centralę", coś
    za coś.
    Niemniej, ponieważ to prowadzi do niezbyt prostego do rozstrzygnięcia
    sporu, wnoszę o skreślenie tego argumentu.

    Na mój gust pozostałe (argumenty) wystarczą ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 37. Data: 2012-10-17 23:00:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:
    > Dla każdego człowieka o inteligencji powyżej granicy upośledzenia
    > umysłowego oczywiste jest, że skoro spójnie odpowiadam na twoje
    > wybrakowane listy, to znaczy że potrafię je przeczytać.

    to w takim razie pozostaje ci psychiatra.
    bo za kazdym razem dopierdzielasz sie do najmniej istotnego szczegółu.

  • 38. Data: 2012-10-17 23:02:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    liquidmolly wrote:
    > Kto to jest Andrzej Lawa?

    a taki jeden co dostał w ucho od ochroniarza w markecie i mu sie od tego
    czasu cos poprzestawiało.

  • 39. Data: 2012-10-17 23:17:32
    Od: "Garg07." <g...@i...pl>

    wiadomości news:507f1045$1@news.home.net.pl...

    > Tak. I właśnie zostałeś zbanowany.

    Mnie też ponoć banował, widać umiejętność konfiguracji KFa przerasta jego
    trzy-cyfrowe IQ.

  • 40. Data: 2012-10-17 23:19:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote: