    From: BeataM <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Mam oddać pieniądze...?
    Date: Mon, 23 Sep 2002 22:21:47 +0000

    Jestem na urlopie wychowawczym, pracowałam w szkole. Przed wakacjami
    złożyłam w szkole prośbę o zapomogę i jaka moja radość, gdy na początku
    września na konto wpłynęły pieniądze ze szkoły-973zł. Trochę się
    zdziwiłam, że taka nie równa kwota, ale pomyślałam, że na coś tam może
    odciągnęli.
    A dziś dzwoni księgowa, że mam te pieniądze oddać, bo przy zmianie ze
    szkoły podstawowej i gimnazjum na "zespół szkół" jak to się pani
    wyraziła "wskoczyłam" im na listę płac. To nie była więc
    zapomoga(chyba), tylko pensja, która mi się nie należy.
    Księgowa spytała czy mogę to oddać w całości czy ma mi odciągać z
    zasiłku wychowawczego...
    Chyba powinnam dostać jakieś pismo?
    Tak na telefon oddać prawie 1 000 zł?
    Jak to powinno wyglądać?