  • Data: 2002-09-24 08:14:05
    Temat: Re: Mam oddać pieniądze...?
    Od: "przemek" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BeataM" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:amnt41$ps9$1@news2.tpi.pl...
    (ciach)
    > Chyba powinnam dostać jakieś pismo?
    > Tak na telefon oddać prawie 1 000 zł?
    > Jak to powinno wyglądać?
    > Dziękuję za odpowiedź
    > BeataM

    Oczywiście, że powinnaś dostać pismo w którym Cię przeproszą i uprzejmie
    poproszą, gdyż pomyłkę spowodowała księgowa i ona ponosi odpowiedzialność
    (także finansową) za to co robi.
    To jej błąd i jej strata. Jeżeli Cię grzecznie poprosi o zwrot motywując to
    swoim błędem oraz tym, że jak nie wyrazisz zgody na zwrot to ona będzie to
    musiała zwrócić z własnej kieszeni to zapewne okażesz wspaniałomyślność i
    zwrócisz ,ale nie jednorazowo całą kwotę, bo jej nie masz tylko np. w 12
    miesięcznych lub 24-miesięcznych ratach.
    Jeżeli byś definitywnie odmówiła zwrotu to może ona próbować wyegzekwować
    jej zwrot od Ciebie sądownie, co bedzie trwało bardzo długo i nie powinnaś
    się tym przejmowac.