  • 11. Data: 2009-06-25 06:51:30
    Temat: Re: Mam komorke, zepsula sie klawiatura, tel wydzwonil na 0-700 2000 zlotych
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 24 Jun 2009 16:32:44 +0200, Icek napisał(a):

    > Mam komorke. Zepsuta klawiature. Komorka sama wydzwonila mi 2000 zlotych
    > na 0-700.

    Ale jak to możliwe? Zepsuta komórka -- zakładam, że nieużywana -- sama
    włożyła w siebie kartę SIM, wybrała ten numer i zadzwoniła? I dzwoniła
    tak długo, że aż dwa tysiące się uzbierało?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Potrzebny tani i dobry fotograf we Wrocławiu?

  • 12. Data: 2009-06-25 07:06:33
    Od: BK <b...@g...com>

    On Jun 24, 8:32 pm, stebi <m...@n...pl> wrote:

    > Bzdura. Operator nie produkuje komórek.

    A nawet jakby produkowal to co to ma do rzeczy?

  • 13. Data: 2009-06-25 07:08:00
    Od: BK <b...@g...com>

    On Jun 24, 7:34 pm, "Icek" <i...@d...pl> wrote:

    > ale ja wyprodukowal ?
    >
    > Powaznie pytam sie o podstawy prawne. Z czego to wynika ?
    >
    > Icek

    Raczej sie zastanow nad ew. podstawami prawnymi do swoich fantazji na
    ten temat.

    Nie wazne kto komorke wyprodukowal - bo zakladamy ze w momencie
    sprzedazy to byla ona sprawna.

    Ty jako wlasciciel odpowiadasz za swoje rzeczy - skoro miala wade,
    ktora narazila Cie na straty to trzeba bylo ta wade naprawic.

  • 14. Data: 2009-06-25 08:36:49
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

> [...]

    > byc w przepisach ?
    >
    > Mam komorke. Zepsuta klawiature. Komorka sama wydzwonila mi 2000 zlotych na

    Zmien zalozenia teoretyczne. O ile pamietam, 0-700 jest domyslnie
    zablokowane w komorkach:) Wiec najpierw musialbys sam odblokowac, a to juz
    podwaza wiarygodnosc "sama wydzwonila" :)

    --
    Mark

  • 15. Data: 2009-06-25 09:20:27
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <k...@p...pl>

    Mark pisze:

    > Zmien zalozenia teoretyczne. O ile pamietam, 0-700 jest domyslnie
    > zablokowane w komorkach:) Wiec najpierw musialbys sam odblokowac, a to juz
    > podwaza wiarygodnosc "sama wydzwonila" :)

    "Sama" ma jakieś 14 lat i dorwał komórkę taty, być może nawet za jego
    wiedzą. Miał zadzwonić do dziewczyny i zadzwonił. Uprzednio zamykając
    się w toalecie. Pech rodziców polega na braku zainteresowania ową
    dziewczyną i jej imieniem, które brzmiało Napalona Kleopatra. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    GG: 291246, skype: kenickie_PL

  • 16. Data: 2009-06-25 09:38:04
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Który z operatorów produkuje telefony dla potrzeb własnej sieci?

    w konkurencyjnym watku "takie rzeczy tylko w erze" takie padly sugestie.

    Dlatego szukam ew podstawy bo tak nie chce mi sie scierac z pogladami, ze za
    wydzwonione 2000 do internetu odpowiada operator bo on dostarczyl niby
    wadliwy telefon.

    W mojej ocenie jak Twoj telefon wydzwonil 2000 gdziekolwiek to odpowiada
    posiadacz/abonenta a nie operator. Ale moze sie myle.

    Icek

  • 17. Data: 2009-06-25 12:07:27
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" napisał:
> [...]

    przesada, kto niby miał by to zablokowywać?:O)

> [...]
    > w toalecie. Pech rodziców polega na braku zainteresowania ową dziewczyną i
    > jej imieniem, które brzmiało Napalona Kleopatra. ;)

    dobre, ale tak mi sie przypomniało że keidyś tepsa robiłą takie "numery"
    abonentom że dopisywała im do rachunków fikcyjne roznowy z numerami 0700 na
    kilka tysięcy!:O(

    znajomy wtedy sądownie (czy jakoś tak) zaplombował telefon i rachunek znowu
    przyszedł na kilka tysięcy, na szczęscie wcześniejszy zapłącił bez gadania i
    jak zgłosił sprawę to mu zwrucili tłumacząc sie pomyłką (żadnych przeprosin
    ani odszkodowania nie dostał, ale jak by tego rachunku nie zapłacił, to by
    musiał bulić nawet za pomyłkowy rachunek)

    tak więc może ci sami kretyni z tepsy teraz pozatrudniali się w komurkach i
    odwalają podobną kaszanę?:O(

  • 18. Data: 2009-06-25 20:01:54
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Papa Smerf pisze:

> [...]
    >
    > dobre, ale tak mi sie przypomniało że keidyś tepsa robiłą takie "numery"
    > abonentom że dopisywała im do rachunków fikcyjne roznowy z numerami 0700

    Eee... raczej jacyś pajęczarze po drodze.
    TPSA jako za wielka korporacja, raczej nie jest zdolna do zorganizowania
    takiej akcji.

  • 19. Data: 2009-06-25 20:26:27
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Tomasz Pyra" napisał:
    > Eee... raczej jacyś pajęczarze po drodze. TPSA jako za wielka korporacja,
    > raczej nie jest zdolna do zorganizowania takiej akcji.

    nie doceniasz pazernosci tepsy:O)
    te i podobne nieczyste praktyki były i są standardem w tej firmie:O(
    dlatego prędzej w tym przypadku bym podejrzewał fikcyjne nabicie rachunku
    przez operatora niż jakieś popsucie się komórki.

    acha, to na pewno nie byli pajęczarze, bo przy plombowaniu też się przed tym
    zabezpieczono (podłączyli "antypirata")

  • 20. Data: 2009-06-26 10:13:36
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Thu, 25 Jun 2009 14:07:27 +0200, Papa Smerf napisał(a):

    > przesada, kto niby miał by to zablokowywać?:O)

    Operatorzy. Kupujac jakis abo domyslnie nei zadzwonisz na 0700 lub 0800 z
    komorki. oczywiscie, mozesz to sobie odblokowac, ale nie zrobisz tego jednym
    kliknieciem klawisza:)

    --
    Mark