eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMam komorke, zepsula sie klawiatura, tel wydzwonil na 0-700 2000 zlotych › Re: Mam komorke, zepsula sie klawiatura, tel wydzwonil na 0-700 2000 zlotych
    From: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mam komorke, zepsula sie klawiatura, tel wydzwonil na 0-700 2000 zlotych
    Date: Thu, 25 Jun 2009 14:07:27 +0200

    Órzytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" napisał:
> [...]

    przesada, kto niby miał by to zablokowywać?:O)

    > "Sama" ma jakieś 14 lat i dorwał komórkę taty, być może nawet za jego
    > wiedzą. Miał zadzwonić do dziewczyny i zadzwonił. Uprzednio zamykając się
    > w toalecie. Pech rodziców polega na braku zainteresowania ową dziewczyną i
    > jej imieniem, które brzmiało Napalona Kleopatra. ;)

    dobre, ale tak mi sie przypomniało że keidyś tepsa robiłą takie "numery"
    abonentom że dopisywała im do rachunków fikcyjne roznowy z numerami 0700 na
    kilka tysięcy!:O(

    znajomy wtedy sądownie (czy jakoś tak) zaplombował telefon i rachunek znowu
    przyszedł na kilka tysięcy, na szczęscie wcześniejszy zapłącił bez gadania i
    jak zgłosił sprawę to mu zwrucili tłumacząc sie pomyłką (żadnych przeprosin
    ani odszkodowania nie dostał, ale jak by tego rachunku nie zapłacił, to by
    musiał bulić nawet za pomyłkowy rachunek)

    tak więc może ci sami kretyni z tepsy teraz pozatrudniali się w komurkach i
    odwalają podobną kaszanę?:O(