  • Data: 2004-12-31 09:24:35
    Temat: Małżeństwo a własność ?
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam !

    Ponad półtora roku temu poznałem moją obecną dziewczynę. W tym samym czasie
    byłem na etapie kupna mieszkania. Na mieszkanie jakie kupiłem (65m2 , nowe
    budownictwo) zbierałem wiele lat pieniądze , odmawiając sobie wiele rzeczy.
    Dodatkowo pomogła mi bardzo moja rodzina. Także pieniadze na wyposazenie
    mieszkania sam ubierałem. W nastepnym roku planujemy z moją dziewczyną wziąć
    ślub.
    I tu pojawił się problem.
    Chciałbym aby to wszystko co kupiłem przed ślubem nalezało do mnie. Wiem że
    to trochę podejście egoistyczne , ale zycie jest czasami brutalne , a nie po
    to całe zycie oszczedzałem pieniadze abym musiał później połowę tego oddać

    Czytałem gdzieś że wszystko (majątek) który został nabyty przed ślubem przez
    jedną ze stron zawsze będzie jego indywidualnym majątkiem , a dopiero to co
    się kupi po ślubie będzie już majątkiem wspólnym.

    Jak to jest ?