  • 201. Data: 2024-10-10 17:08:40
    Temat: Re: Majteczenie po wypadku
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Wróciłby albo nie. NIe musiałby wracać gdyby nie dali dupy na oczątku.

    Mieli nie wierzyć wszystkim świadkom?

  • 202. Data: 2024-10-10 17:20:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Oct 2024 17:01:59 +0200, Shrek wrote:

    > I pismaków. Nie zapominajmy o pismakach.

    No bez pismaków by się tak głośno nie zrobiło.

    J.

  • 203. Data: 2024-10-10 17:22:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Oct 2024 17:01:11 +0200, Shrek wrote:

    > Wróciłby albo nie. NIe musiałby wracać gdyby nie dali dupy na oczątku.

    A z drugiej strony mógłby siedzieć pare lat w areszcie ... za
    niewinność.

    J.

  • 204. Data: 2024-10-10 17:45:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.10.2024 o 17:08, n...@o...pl pisze:

    > Mieli nie wierzyć wszystkim świadkom?

    Jak wszyscy świadkowie byli w samochodzie sprawcy, to raczej nie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 205. Data: 2024-10-10 17:46:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.10.2024 o 17:22, J.F pisze:

    > A z drugiej strony mógłby siedzieć pare lat w areszcie ... za
    > niewinność.

    Więc i tak oczywiste jest że by nie wrócił. Żeby wrócil to trzebaby go
    przekonać że nic mu nie grozi. Niby jak?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 206. Data: 2024-10-10 17:46:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.10.2024 o 17:20, J.F pisze:

    > No bez pismaków by się tak głośno nie zrobiło.

    Więc dochodzimy do tradycyjnego wniosku że winnym fakapów policji są
    pierdolone pismaki:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 207. Data: 2024-10-10 17:59:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Oct 2024 17:46:05 +0200, Shrek wrote:

    > Więc i tak oczywiste jest że by nie wrócił. Żeby wrócil to trzebaby go
    > przekonać że nic mu nie grozi. Niby jak?

    No ale zatrzymasz na miejscu, a potem co - przepraszac, odszkodowania
    wypłacać?

    J.

  • 208. Data: 2024-10-10 18:08:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.10.2024 o 17:59, J.F pisze:

    > No ale zatrzymasz na miejscu, a potem co - przepraszac, odszkodowania
    > wypłacać?

    Za 48 to musieliby naprawdę bez żadnych podstaw zatrzymać, żeby
    odszkodowanie wyszło.

    BTW - za Stachowiaka zapłacili, bo wyszło na to że po prostu z kimś go
    pomylili.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 209. Data: 2024-10-10 18:49:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Oct 2024 18:08:16 +0200, Shrek wrote:

    > Za 48 to musieliby naprawdę bez żadnych podstaw zatrzymać, żeby
    > odszkodowanie wyszło.

    A po 48h co?
    Wypuscic? Czy niech sąd się martwi?

    > BTW - za Stachowiaka zapłacili, bo wyszło na to że po prostu z kimś go
    > pomylili.

    i zapłacili za nieuzasadnione zatrzymanie na kilka godzin?

    Takie rzeczy, to się trzeba Kluska nazywać, a i to dużo nie będzie :-)

    Aczkolwiek Robert zaraz wywiedzie, ze było uzasadnione, bo podobny
    był. I zdaje się, że był podobny.
    Co dalej to nie wiem - nie mial dokumentów, miał ale nie uwierzyli,
    miał, ale nadal podobny ...

    J.

  • 210. Data: 2024-10-10 19:22:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.10.2024 o 18:49, J.F pisze:

    > A po 48h co?
    > Wypuscic? Czy niech sąd się martwi?

    Zdaje się że prokurator się tłumaczył, że wtedy to już na niego w Polsce
    czekał, więc jakiś plan chyba miał:P

    > i zapłacili za nieuzasadnione zatrzymanie na kilka godzin?

    No właśnie się pytam... Znaku zapytania zapomniałem:P

    > Aczkolwiek Robert zaraz wywiedzie, ze było uzasadnione, bo podobny
    > był. I zdaje się, że był podobny.
    > Co dalej to nie wiem - nie mial dokumentów, miał ale nie uwierzyli,
    > miał, ale nadal podobny ...

    Z akumulatorem na jajach jeszcze nikt nie kłamał...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!