  • 61. Data: 2014-05-09 15:58:41
    Temat: Re: Ma szanse?
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 15:18, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > Ale co tu ma wiara - do czasu aż rozpoczęto remont trasy W-Z w Łodzi
    > kolega jeździł tramwajem miast samochodem, bo było szybciej - dużo
    > szybciej (praktycznie cała trasa jednej linii tramwajowej do
    > przejechania), w godzinach, w których jeździ do pracy. No ale na całej
    > trasie jest wydzielone torowisko, więc nic w tym dziwnego, że mijało się
    > samochody stojące w korkach i nie mające za bardzo gdzie zjechać... No
    > ale wiem, wiara mówi co innego.

    Wracajac do kolesia, przez lata pewnie jezdzil ta sama trasa do szkoly
    tramwajem, w te i z powrotem, o roznych godzinach.

    Wiec tak - zwyczajnie nie pomyslal - ze akurat w ten ddzien zdarzy sie
    to, co przez kilka lat sie nie zdarzylo.

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 62. Data: 2014-05-09 16:00:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Malpy i Delfiny h...@a...pl ...

    > Ile razy, planujac trase z A do B bierzesz pod uwagę wypadki losowe, jak
    > np. nieprzejezdnosc trasy, zlapanie gumy, stluczke?

    Nie chodzi o standardowy wyjazd tylko o dojazd w bardzo wazne miejsce na
    czas.

    > Do pracy powinienes wyjezdzac wczesniej o godzine na wypadek gdyby
    > zaszlo ktores z powyzszych.

    Do pracy moge się spóźnić raz na jakis czas. To nie to samo co nie podejsc
    do matury czy spóźnic się na wazny pociąg czy samolot.

  • 63. Data: 2014-05-09 16:00:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Malpy i Delfiny h...@a...pl ...

    > Moze musialy, ale nawet na pociag - mozna pojechac nastepnym, jak nie
    > tego samego dnia to nastepnego.

    Czasami nie mozna...
    Trzeba się nad tym zastanowic i to przewidziec.

    > Bo nie mieli na trasie awarii komunikacji?

    To moze jednak nie biedne tylko w czepku urodzone.
    Pamietam, ze jak jeszcze poruszałem sie komunikacją, to wrecz sporadycznie
    mozna było zaprogramować dojazd z dokładnoscia do minuty czy 10 minut.
    Czasami dojazd do pracy zajmował mi godzine, czasami półtorej godziny.

  • 64. Data: 2014-05-09 16:00:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Malpy i Delfiny h...@a...pl ...

    > Dojrzałość != dorosłość
    >
    > raz piszesz jedno,raz drugie
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Dojrza%C5%82o%C5%9B%C4%
    87

    Po prostu czepiasz się słówek. A sprawa jest jasna - gośc miła pecha i nie
    wykazał się odpowiednią "dojrzałością" aby temu pechowi przeciwdziałać. No
    i bedzie miał troche gorsze wakacje przez to.

  • 66. Data: 2014-05-09 16:00:30
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 15:42, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2014-05-09, Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A dotrze że nie chodzi o samą szybkość ale też przewidywalność? KM jest
    > dużo mniej przewidywalna.

    Nieprawda. Nie pamietam kiedy ostatnio bylo cos nieprzewidywalnego. A
    czesto po centrum sie tak przemieszczam. Bo szybciej. Bo nie trzeba
    szukac miejsca do zaparkowania. Bo nie trzeba wracac do miejsca
    zaparkowania.

  • 65. Data: 2014-05-09 16:00:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Malpy i Delfiny h...@a...pl ...

    > No nie.
    >
    > I czego to dowodzi?

    Dowodzi tego, ze byś nie zdal.
    W innych ekstremalnych przypadkach taka pomyłka moze kosztowac cie np
    prace.
    I tyle.
    Czy to dobrze czy źle to sobie sam musisz ocenić.

    > Ze powinienem pojechac 2 godziny wczesniej, na wypadek jakby z
    > wykopalisk wyszla godzilla i sparalizowala glowny trakt komunikacyjny?

    Powiem tak - sa takie sytuacje ze ja bym pojechał wczesniej.
    I to nie przez godzille.

    Ale przeciez mozna cyrklować czas co do minuty, a potem dziwić się ze sie
    nie zdarzyło. Oczywiscie sa sytuacje ze sie nie da.
    Przykładowo lecisz samolotem na wazne spotkanie a samolot nie moze ladowac
    i zawozi cię 200km dalej.
    Ale czy tutaj była taka sytuacja?
    Kto jedzie na mature na ostatnią minute?

  • 67. Data: 2014-05-09 16:00:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer p...@p...pl ...

    > Takich niekolizyjnych? W Poznaniu znam fragment jednej. PST.
    > I to chyba wszystko. W innych przypadkach można spokojnie naciąć się
    > na tym że tramwaj stanie w korku przy każdym większym skrzyżowaniu.

    No bez przesady. Troche tego jest.
    Np. Hetmanska, Arciszewskiego, Grochowska, Zamenhofa i pewnie jeszcze pare
    innych.

  • 68. Data: 2014-05-09 16:04:13
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    > Czasami nie mozna...
    > Trzeba się nad tym zastanowic i to przewidziec.

    I pojechac poprzednim, zeby jakby co to miec w zapasie ten wlasciwy? :D

  • 69. Data: 2014-05-09 16:06:57
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 16:00, Budzik wrote:

    > Dowodzi tego, ze byś nie zdal.

    Nie przystapil do zdawania. To roznica.

    > W innych ekstremalnych przypadkach taka pomyłka moze kosztowac cie np
    > prace.

    To bym nie plakal nawet, bo to jakis kolchoz zapewne, gdzie 20 minut to
    kwestia utraty pracy.

    > I tyle.

    A i jeszcze pozwalbym pracodawce :D

    > Powiem tak - sa takie sytuacje ze ja bym pojechał wczesniej.
    > I to nie przez godzille.
    >
    > Ale przeciez mozna cyrklować czas co do minuty,

    Zapas 20 minut to 20x wiekszy zapas niz piszesz.

    20 miut to nie "na ostatnia minute".

  • 70. Data: 2014-05-09 16:08:40
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 16:00, Budzik wrote:
    > Użytkownik Malpy i Delfiny h...@a...pl ...

    87

    > Po prostu czepiasz się słówek.

    Nie czepiam. Dyskutujesz, to badz precyzyjny.

    > A sprawa jest jasna - gośc miła pecha

    bez 2 zdan.

    > i nie
    > wykazał się odpowiednią "dojrzałością" aby temu pechowi przeciwdziałać. No
    > i bedzie miał troche gorsze wakacje przez to.

    czyli dostal nauczke i teraz bedzie juz lepiej planowal.