  • 1. Data: 2006-07-25 08:20:48
    Temat: MM reklamacja - czas na zajecie stanowiska
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    Media Markt przy zglaszaniu reklamacji nie chcial mi jej przyjac jako
    niezgodnosc z umowa, po moim uporze jednak zapisali to na karcie zgloszenia,
    wzieli telefon i mieli dzwonic jak bedzie decyzja co dalej.
    Minely wczoraj 2 tyg i nic. Czy jesli nie otrzymalem zadnej informacji o
    decyzji to moge zakladac ze reklamacja zostala uznana automatyczine, czy
    moga mi pokazac papier ze tak na prawde oni podjeli decyzje tydzien temu ale
    zapomnieli mnie poinformowac.
    Rozsadek nakazyje ze powinni mnie w tym terminie poinformowac, ale wiem ze w
    tym kraju na rozsadek nie ma sie co powolywac.

  • 2. Data: 2006-07-25 09:10:54
    Temat: Re: MM reklamacja - czas na zajecie stanowiska
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Minely wczoraj 2 tyg i nic. Czy jesli nie otrzymalem zadnej informacji o
    > decyzji to moge zakladac ze reklamacja zostala uznana automatyczine,

    mogli Ci wysłac informacje pocztą o odmowie :-)

  • 3. Data: 2006-07-25 09:35:42
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    Użytkownik "gasper" <g...@p...comp> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > mogli Ci wysłac informacje pocztą o odmowie :-)

    wiem wiem, jednak watpie by taka forme wybrali - zreszta nie wiem nawet czy
    maja moj adres

  • 4. Data: 2006-07-25 10:26:26
    Od: "D.H. Oskar" <d...@o...pl>

    Jezli nie poinformowali Cie w ciagu 14 dni to znaczy ,ze uznali. W razie
    gdyby probowali odwalic reklamacje proponuje ich poinformowac ,ze teraz to
    ich stanowisko juz Cie nie interesuje bo... poinformuj o przepisach

  • 5. Data: 2006-07-25 10:59:21
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "D.H. Oskar" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jezli nie poinformowali Cie w ciagu 14 dni to znaczy ,ze uznali. W razie gdyby
    > probowali odwalic reklamacje proponuje ich poinformowac ,ze teraz to ich
    > stanowisko juz Cie nie interesuje bo... poinformuj o przepisach

    jak już napisałem mogli swoje stanowisko wysłać pocztą...

  • 6. Data: 2006-07-25 11:38:35
    Od: "D.H. Oskar" <d...@o...pl>

    > Użytkownik "D.H. Oskar" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > jak już napisałem mogli swoje stanowisko wysłać pocztą...

    a czy ja napisalem,ze sie z Toba nie zgadzam ???

  • 7. Data: 2006-07-25 12:17:03
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 25.07.2006 gasper <g...@p...comp> napisał/a:
    > Użytkownik "D.H. Oskar" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > jak już napisałem mogli swoje stanowisko wysłać pocztą...

    Nie specjalnie widzę w wyjściowym poście informację o zostawieniu adresu
    co w końcu nie jest obowiązkowe. Zresztą nawet jeśli kontakt miałby się
    odbyć w ten właśnie sposób to jest to oświadczenie woli jak każde inne i
    ma tu pewnie zastosowanie art. 61 KC, a oświadczenie zostanie złożone
    wtedy gdy adresat oświadczenia będzie mógł się z nim zapoznać, a nie w
    momencie wysłania.

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2006-07-25 12:21:12
    Od: "X" <...@w...pl>

> [...]
    > Rozsadek nakazyje ze powinni mnie w tym terminie poinformowac, ale wiem ze
    > w tym kraju na rozsadek nie ma sie co powolywac.

    Ja mam bardzo podobną sytuację, tylko, że c Carrefourem.
    Czekałem 16 dni na odpowiedź i napisałem im pismo, że skoro nie
    odpowiedzieli, to rozumiem, że uznają reklamację, a oni na to, że
    informowali mnie telefonicznie o odmowie.

    Nie wiem co mam za bardzo teraz z tym robić, bo ich nie interesują przepisy.

  • 9. Data: 2006-07-25 13:02:02
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

> [...]
    > informowali mnie telefonicznie o odmowie.
    >
    > Nie wiem co mam za bardzo teraz z tym robić, bo ich nie interesują

    ale jaja

  • 10. Data: 2006-07-25 16:03:42
    Od: "D.H. Oskar" <d...@o...pl>

    Użytkownik "X" <...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > informowali mnie telefonicznie o odmowie.
    >
    > Nie wiem co mam za bardzo teraz z tym robić, bo ich nie interesują

    niestety tak postepuja bo wiedza ,ze wiekszosc odpusci droge sadowa

    moze idz do rzecznika... a noz zmiekna po jego pismie /w co watpie/