    From: "Robcio" <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: MM reklamacja - czas na zajecie stanowiska
    Date: Tue, 25 Jul 2006 10:20:48 +0200

    Media Markt przy zglaszaniu reklamacji nie chcial mi jej przyjac jako
    niezgodnosc z umowa, po moim uporze jednak zapisali to na karcie zgloszenia,
    wzieli telefon i mieli dzwonic jak bedzie decyzja co dalej.
    Minely wczoraj 2 tyg i nic. Czy jesli nie otrzymalem zadnej informacji o
    decyzji to moge zakladac ze reklamacja zostala uznana automatyczine, czy
    moga mi pokazac papier ze tak na prawde oni podjeli decyzje tydzien temu ale
    zapomnieli mnie poinformowac.
    Rozsadek nakazyje ze powinni mnie w tym terminie poinformowac, ale wiem ze w
    tym kraju na rozsadek nie ma sie co powolywac.