    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: MM reklamacja - czas na zajecie stanowiska
    Date: Tue, 25 Jul 2006 20:17:03 +0800
    Sender: a...@n...agh.edu.pl

    Dnia 25.07.2006 gasper <g...@p...comp> napisał/a:
    > Użytkownik "D.H. Oskar" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > jak już napisałem mogli swoje stanowisko wysłać pocztą...

    Nie specjalnie widzę w wyjściowym poście informację o zostawieniu adresu
    co w końcu nie jest obowiązkowe. Zresztą nawet jeśli kontakt miałby się
    odbyć w ten właśnie sposób to jest to oświadczenie woli jak każde inne i
    ma tu pewnie zastosowanie art. 61 KC, a oświadczenie zostanie złożone
    wtedy gdy adresat oświadczenia będzie mógł się z nim zapoznać, a nie w
    momencie wysłania.

    --
    Marcin