  • 1. Data: 2006-07-25 08:04:05
    Temat: zajęcie egzakucyjne...
    Od: "KACPER" <k...@c...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczow,

    Mam problem z moim bankiem i pytanie do Was czy postępuje on słusznie i
    zgodnie z przepisami.
    Wczoraj na moim konie zostalo zalożone zajęcie egzekuyjne na kwotę 5820 PLN
    !
    Nie mam zielonego pojecia co to moze byc ale to juz nie istotne.
    Na koncie mialem jeszcze swoich 1200 PLN - kwota ta zostala mi zablokowane i
    teraz nie mam srodkow do zycia.
    To nie koniec niemilych dla mnie niespodzianek. Dzownie do banku a Pani mowi
    mi, ze ona nie ma informacji dla zalozyl ta blokade i ze dzial windykacji
    skontaktuje sie ze mna w ciagu 3 dni !. Przez 3 dni nie mam dostepu do moich
    pieniedzy, nie wiem dlaczego i czy slusznie.

    Czy takie postepowanie jest zgodnie z prawem ?

    dzieki za pomoc
    KACPER

  • 2. Data: 2006-07-25 08:15:27
    Temat: Re: zajęcie egzakucyjne...
    Od: "D.H. Oskar" <d...@o...pl>

    Jezeli dostali pismo od komornika o zajeciu rachunku to dzialaja prawidlowo

    pozdrawiam