  • 11. Data: 2008-10-25 16:08:47
    Temat: Re: Lokata z nie swoich pieniedzy a Urzad Skarbowy??
    Od: "max" <g...@g...pl>

    przywozila sobie po kilka tysiecy przez pewien okres. ale nie to jest
    tematem.
    powiedzmy ze mam zaplacic podatek od darowizny. Ile mam na to czasu? Jakie
    dokumenty mam zlozyc do US i w jakim terminie.

  • 12. Data: 2008-10-25 18:21:36
    Od: gacek <g...@w...pl>

    maxik wrote:
    > Mam problem. Mama (ktora pracuje zagranica i nie ma konta w Polsce) dala mi
    > 20 000 Euro zebym jej wplacil na lokate (bez zadnej umowy notarialnej). Mama
    > nie ma swojego konta wiec - bezmyslnie - wplacilem na swoje konto.
    >
    > Nie wiedzialem ze kazda transakcja powyzej 15 000 Euro jest rejestrowana w
    > Generalnym Inspektoracie Informacji Finansowej (GIIF).

    spokojnie. czy twoje dochody pozwolilyby tobie na odlozenie tych 15k euro?

    gacek

  • 13. Data: 2008-10-25 18:42:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    max wrote:
> [...]
    > powiedzmy ze mam zaplacic podatek od darowizny. Ile mam na to czasu? Jakie
    > dokumenty mam zlozyc do US i w jakim terminie.

    http://www.pit.pl/deklaracja_podatkowa_spadek_moj_po
    datek_od_spadku_1587.php

  • 14. Data: 2008-10-26 10:45:50
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "gacek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > spokojnie. czy twoje dochody pozwolilyby tobie na odlozenie tych 15k euro?

    Np w ciągu ostatnich 10 lat jak tyle pracuje... Może znudziło mu się
    oszczedzanie w skarpecie i postanowil swoje pieniądze wpłacić na konto...

    Pozdrawiam Przemek