  • 1. Data: 2008-10-25 12:33:37
    Temat: Lokata z nie swoich pieniedzy a Urzad Skarbowy??
    Od: "maxik" <g...@g...pl>

    Mam problem. Mama (ktora pracuje zagranica i nie ma konta w Polsce) dala mi
    20 000 Euro zebym jej wplacil na lokate (bez zadnej umowy notarialnej). Mama
    nie ma swojego konta wiec - bezmyslnie - wplacilem na swoje konto.

    Nie wiedzialem ze kazda transakcja powyzej 15 000 Euro jest rejestrowana w
    Generalnym Inspektoracie Informacji Finansowej (GIIF).

    Co mam teraz zrobic - zebym nie mial problemow z Urzędem Skarbowym?

  • 2. Data: 2008-10-25 13:35:05
    Temat: Re: Lokata z nie swoich pieniedzy a Urzad Skarbowy??
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "maxik" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    Zapłacić podatek od darowizny.

  • 3. Data: 2008-10-25 13:42:47
    Od: "maxik" <g...@g...pl>

    musze to zglosic do US? jak czas mam na to? ew. jakie dokumenty musze zlozyc?

  • 4. Data: 2008-10-25 13:46:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    maxik pisze:
> [...]
    > Generalnym Inspektoracie Informacji Finansowej (GIIF).
    >
    > Co mam teraz zrobic - zebym nie mial problemow z Urzędem Skarbowym?

    Darowizna od matki - obecnie bez opodatkowania.

  • 5. Data: 2008-10-25 14:20:32
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Robert Tomasik pisze:
    > Zapłacić podatek od darowizny.

    a gdzie widzisz darowiznę?

    KG

  • 6. Data: 2008-10-25 14:26:13
    Od: "maxi" <g...@g...pl>

    Panowie, panowie spokojnie... nieopodatkowana darowiza odpada bo nie bylo
    przelewu ani przekazu pocztowego - tylko gotowka a gotowka wyklucza
    zwolnienie z podatku.

  • 7. Data: 2008-10-25 14:43:44
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Użytkownik "maxik" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zapłacić podatek od darowizny.

    matka kaczyńskiego nie płaci podatku. ;)

  • 8. Data: 2008-10-25 16:01:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Darowizna od matki - obecnie bez opodatkowania.
    tylko przez 30 dni :)

  • 9. Data: 2008-10-25 16:02:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    qwerty wrote:
    > wiadomości news:gdv7fn$3pr$3@news.onet.pl...

    > matka kaczyńskiego nie płaci podatku. ;)

    bo kaczki to gatunek chroniony

  • 10. Data: 2008-10-25 16:04:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    maxik wrote:
    > Mam problem. Mama (ktora pracuje zagranica i nie ma konta w Polsce) dala mi
    > 20 000 Euro zebym jej wplacil na lokate (bez zadnej umowy notarialnej).

    gotówką, przelewem?
    za granicą, w Polsce, kto to przewiózł przez granicę?

    > Mama
    > nie ma swojego konta wiec - bezmyslnie - wplacilem na swoje konto.
    jakies oddzielne subkonto? czy masz tam inne pieniądze?
    kiedy to było?

    > Co mam teraz zrobic - zebym nie mial problemow z Urzędem Skarbowym?

    isc do doradcy podatkowego