  • 81. Data: 2013-11-21 19:00:46
    Temat: Re: Listy z poleceniem zap?aty za udost?pnianie film?w
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 21.11.2013 18:58, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2013-11-21, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > No i?

    No i podaje i nie prowokuje.

    > I już (po badaniach) wiedzą że coś ukrywasz. Nie że "podejrzewają".

    A teraz niech ZGADUJA co ukrywam. I zycze powodzenia w udowodnieniu.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 82. Data: 2013-11-21 19:01:21
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-11-21, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > No ale co to daje, ze 3 lata temu byl podpiety zewnetrzny dysk, ktorego
    > juz nie ma?

    Nadal uprawiasz myślenie życzeniowe.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 83. Data: 2013-11-21 19:04:28
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 21.11.2013 19:01, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2013-11-21, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nadal uprawiasz myślenie życzeniowe.

    No to zrobmy case...

    Masz moj dysk z kontenerem TC, masz haslo-1 do kontenera z systemem, po
    wpisaniu odpala sie instalka windowsa powiedzmy roczna. Ale calosc jest
    czysta. Legalny soft, legalne pliki i brak Riddick.mp4, ktory rzekomo
    udostepnialem 3 lata temu.

    Postaw zarzuty.

  • 84. Data: 2013-11-21 19:13:41
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-11-21, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > No to zrobmy case...

    Nie podaję hasła.
    Postaw zarzuty.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 85. Data: 2013-11-21 19:16:37
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-11-21, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > A teraz niech ZGADUJA co ukrywam. I zycze powodzenia w udowodnieniu.

    Ależ ja nie wiem co śledczy zrobią dalej. Pewnie zależy od tego jak bardzo
    będzie im się chciało Cię udupić. :) Tym niemniej dajesz im do ręki dowód
    że kłamiesz. Nie że "odmawiasz zeznań", tylko że "kłamiesz".

    Co się dalej będzie działo, to nie chce mi się zgadywać. Ale jak dla
    mnie powiedzieć "no comments" to dużo lepsza sytuacja niż skłamać.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 86. Data: 2013-11-21 19:45:42
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 21.11.2013 19:16, Wojciech Bancer wrote:
> [...]
    > będzie im się chciało Cię udupić. :) Tym niemniej dajesz im do ręki dowód
    > że kłamiesz. Nie że "odmawiasz zeznań", tylko że "kłamiesz".

    Nie zgadzam sie.
    Nie klamie,
    Prosza o haslo - podaje.
    To ze o czyms nie mowie (2-gie haslo) nie znaczy, ze klamie.

  • 87. Data: 2013-11-21 19:47:26
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 21.11.2013 19:13, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2013-11-21, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie podaję hasła.
    > Postaw zarzuty.

    Nie nie nie, to ty postaw.

    W przypadku trudniejszym, czyli po podaniu hasla nr 1. Bo to co piszesz
    to wiesz...

    ...nie bardzo jest o czym podyskutowac.

    Naatomiast ja Ci podalem warunki brzegowe do dyskusji ciekawego Case.

    Ale rozumiem - ze mimo pisaniny i sladach wyszukiwanych przez
    specjalistow IT - nie mozesz postawic, nawet po tym jak podalem haslo do
    systemu :D

  • 88. Data: 2013-11-21 20:54:34
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-11-21, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Ale rozumiem - ze mimo pisaniny i sladach wyszukiwanych przez
    > specjalistow IT - nie mozesz postawic, nawet po tym jak podalem haslo do
    > systemu :D

    Ech. Zupełnie nie rozumiesz o co chodzi. Skup się: NIE DA SIĘ bez dużego
    doświadczenia ukryć przed kimś (kto się zna na tym), że jest tam "coś jeszcze".

    Jeśli komuś zapodasz starszy system, to metadane dysku będą niezgodne z meta
    systemu. Nie będą zgadzać się logi systemowe z logami połączeń z ISP (a mac
    się zgadzać będzie). A jeśli "schowasz" tylko partycję z danymi, to system
    i tak udostępni bardzo dużo informacji o tej ukrytej partycji.

    CO DALEJ z tym się zadzieje to nie moja działka. TY sobie założyłeś, że
    coś tam na podstawie nie przepisów prawa, nie znajomości technik śledczych,
    a tylko własnego widzimisię. Dlaczego? Czy wg Ciebie rola policji polega
    tylko na pytaniu "czy pan piraci? nie. a to ok! dziękujemy!"?

    Bo taki pogląd prezentujesz.

    Naprawdę uważasz, że jak śledczy na podstawie opinii biegłego stwierdzi, że
    kłamiesz, to nie będzie w stanie pokierować przesłuchaniem tak, że przyznasz
    coś na swoją niekorzyść? Naprawdę uważasz, że nie będą w stanie znaleźć żadnych
    dowodów, że jesteś tak skrupulatny i wszechwiedzący, że wszystkiego dopilnujesz?
    Że masz psychikę odporną na różnego rodzaju stres i napięcia?

    Sorry, ale to jest albo zadufanie, albo skrajna naiwność, albo duże, własne,
    przeszłe doświadczenia w temacie. Dużo łatwiej jest przyłapać kogoś kto jest
    laikiem i próbuje kit wciskać, niż kogoś kto po prostu odmawia
    zeznań/komentarzy/czegokolwiek.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 89. Data: 2013-11-21 21:24:56
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 21.11.2013 20:54, Wojciech Bancer wrote:
> [...]
    > przeszłe doświadczenia w temacie. Dużo łatwiej jest przyłapać kogoś kto jest
    > laikiem i próbuje kit wciskać, niż kogoś kto po prostu odmawia

    Piszesz, piszesz, piszesz - ale ja prosilem o cos innego.

    Postaw zarzuty w przedstawinym Case.

    Mozesz wykorzystac to, co opisales powyzej. Ale konkrety. I zarzuty.

    Tak konkretnie to i to jest dowod na to i to i taki zarzut.

    Lub.... odpusc, bo nie masz haka, nie masz dowodow, nie mozesz postawic
    zarzutow :]

    Potraktuj to jako cwiczenie myslowe, eksperyment, dyskusje. Ale nie
    przekonuj mnie, ze "czyz nie mysle, ze specjalista nie znajdzie". Moze i
    mysle, ale myslenie to nie DOWOD i ZARZUT.

  • 90. Data: 2013-11-21 21:42:46
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-11-21, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Piszesz, piszesz, piszesz - ale ja prosilem o cos innego.
    > Postaw zarzuty w przedstawinym Case.

    Bez konkretnej analizy Ci nic nie postawię.
    Może się da, może nie. Zależy od konkretnej sytuacji.

    W moim Case się nie da w ogóle. Kropka.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl