  • 31. Data: 2013-11-19 11:35:14
    Temat: Re: Listy z poleceniem zap?aty za udost?pnianie film?w
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-19 11:24, PlaMa pisze:

    > Wydaję mi się, że jak po 3 miechach zabrania sprzętu wezwą mnie do
    > ujawnienia hasła to NAPRAWDĘ nie będę go pamiętał (30 znaków wpisywane z
    > pamięci ruchowej)

    BTW (pytanie bardziej do Roberta) - czy skuteczne jest kłócenie się
    "wyjmijcie i weźcie se dysk, a zostawcie mi komputer" ?

    Bo z drugiej strony - mogliby mi "wziąć do sprawdzenia" całe mieszkanie
    (bo nie wiadomo czy w ukrytej wnęce w ścianie nie schowałem komputera) i
    wysłać mnie na ten czas do hotelu...

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 32. Data: 2013-11-19 17:45:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Bo z drugiej strony - mogliby mi "wziąć do sprawdzenia" całe mieszkanie
    > (bo nie wiadomo czy w ukrytej wnęce w ścianie nie schowałem komputera) i

    Dowodem są dane zapisane na komputerze, więc co do zasady powinno sie
    zabezpieczać te dane, a nie dysk czy komputer.

  • 33. Data: 2013-11-19 19:44:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sqlwiel" napisał w wiadomości
> [...]

    Zawsze mozna podac. A jak nie bedzie pasowac ... grzebali, grzebali i
    zepsuli.
    A odzyskanie danych drogie :-)

    >BTW (pytanie bardziej do Roberta) - czy skuteczne jest kłócenie się
    >"wyjmijcie i weźcie se dysk, a zostawcie mi komputer" ?

    Watpie.
    Wniosek jak najbardziej zasadny, i za opoznienie mozna by sie
    odszkodowania domagac, ale najpierw biegly musi obejrzec i zdecydowac,
    a kolejka do niego dluga.

    Ciekaw jestem jak sobie radza w tam gdzie komputer podstawa
    dzialania - firmy, serwerownie itp.
    Niby prokurator zawod calkowicie nieodpowiedzialny ..

    >Bo z drugiej strony - mogliby mi "wziąć do sprawdzenia" całe
    >mieszkanie (bo nie wiadomo czy w ukrytej wnęce w ścianie nie
    >schowałem komputera) i wysłać mnie na ten czas do hotelu...

    I wysla wysla, do takiego pieciokratkowego :-P

    J.

  • 34. Data: 2013-11-19 20:16:04
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 19.11.2013 09:53, tosław wrote:

    > ... co w sumie prowadzi do pytania, czy można u nas odmówić podania hasła do
    > zaszyfrowanego kontenera (lub systemu) truecrypt, jeśli istnieje podejrzenie,
    > że znajdują się tam dowody na popełnienie przestępstwa?

    jest na to sposob w TrueCrypt - szyfrujesz na 2 hasla, po podaniu
    pierwszego pokazuje sie jeden kontener z czym tam chcesz, np. u cioci na
    imieninach1258 zdjec

    i drugi na drugie haslo, gdzie masz swoje torrenty

    podajesz haslo nr 1 i koniec ;)

    podales? podales!

    wg. TrueCrypt nie ma mozliwosci stwierdzenia, czy dany kontener zawiera
    1 czy 2 w sobie.

    Specjalisci moga domniemywac, ze podales 1 haslo, a masz dwa do 2 ale
    nic nie sa w stanie udowodnic.

    a ty masz sprawe jasna - chcieli haslo, dostali, jest jedno - dales
    jedno, o innych rozwiazaniach nie slyszales ;))

  • 35. Data: 2013-11-19 20:17:49
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 19.11.2013 17:45, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości

    > Dowodem są dane zapisane na komputerze, więc co do zasady powinno sie
    > zabezpieczać te dane, a nie dysk czy komputer.

    Gdzies czytalem, ze powinien przyjsc specjalista i zrobic kopie danych
    (zabezpieczyc).

    Podobno sa sprzety co pozwalaja tez przeniesc wlaczony komputer PC ;)

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 36. Data: 2013-11-19 21:43:18
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Flamastrem?

    A.L.

  • 37. Data: 2013-11-19 22:10:32
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 19.11.2013 20:16, hikikomorisan pisze:
> [...]
    >
    > podajesz haslo nr 1 i koniec ;)
    >
    > podales? podales!
    >
    > wg. TrueCrypt nie ma mozliwosci stwierdzenia, czy dany kontener zawiera

    A różnica rozmiaru kontenera i filesystemu w środku nie wzbudzi
    podejrzeń? Powiedzmy że mam kontener 100G, zaś w środku mam filesystem
    2G (cioci imieniny).

    p. m.

  • 38. Data: 2013-11-19 23:11:47
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 19.11.2013 22:10, m wrote:

    > A różnica rozmiaru kontenera i filesystemu w środku nie wzbudzi
    > podejrzeń? Powiedzmy że mam kontener 100G, zaś w środku mam filesystem
    > 2G (cioci imieniny).

    ten "fakeowy" zglasza sie jako 100G :)

  • 39. Data: 2013-11-19 23:12:30
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Zawsze mozna podac. A jak nie bedzie pasowac ... grzebali, grzebali i
    > zepsuli.
    > A odzyskanie danych drogie :-)

    Odzyskanie danych z kopii oryginalnego nośnika - w jakim celu?
    Chyba nie myślisz, że jakiekolwiek operacje przeprowadza się na oryginalnym
    dysku?
    Pierwszą rzeczą jest zrobienie kopii sektorowej dysku 1:1.
    Potem można się bawić do woli, oczywiście kopią, bo oryginał wraca (w
    założeniach) do depozytu dowodów.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 40. Data: 2013-11-19 23:21:07
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 19.11.2013 23:11, hikikomorisan pisze:

    > ten "fakeowy" zglasza sie jako 100G :)

    I na serio nie da się zauważyć że z tych 100G, 98G to są przypadkowe
    dane a nie rzeczywiście zdjęcia?

    p. m.