  • Data: 2008-04-01 22:10:20
    Temat: List z kancelarii prawnej
    Od: mkozinorama <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, mam maly problem. Otoz dostalem dzisiaj list polecony z
    kancelarii prawnej. Sprawa wyglada tak ze jakis czas temu bylem pod
    domem kolesia ktory odbil mi laske. Chcialem poprostu sprawdzic czy ona
    u niego mieszka. Ona mi sienie przyznala wiec musialem sam to sprawdzic.
    Koles widocznie kapnal sie ze ze gdzie w poblizu sie krece i wezwal
    policje. Ta oczywiscie mnie zatrzymala i spisala. Dzisiaj na poczcie
    czeka na mnie list z kancelarii prawnej. Na 100% pewny jestem ze chodzi
    wlasnie o te sprawe. Dodatkowo kolesiowi ktos porysowal auto (dziwny
    zbieg okolicznosci) wiec on jest pewny ze to moja sprawka.

    Co moze mi teraz grozic? Jego prawnik pewnie probuje wyciagnac ode mnie
    odszkodowanie za porysowane auto - czego nie zrobilem. A co w tej
    drugiej sprawie? Koles moze mowic ze sie bal, ze go sledzilem itp. A ja
    poprostu chcialem sprawdzic czy dupa u niego jest.