  • 11. Data: 2005-05-30 21:08:41
    Temat: Re:Wasz doręczyciel nie mylić donosiciel.
    Od: WASZ DORĘCZYCIEL<w...@i...net.pl>

    >napisał NN.
    >
    > co wcale nie oznacza, że po którejś tam wysyłce list zwrócony uważa się
    > za prawidłowo doręczony.
    >
    > zapimniałem wam a tym dodać mamy jeszcze składnice listów POLECONYCH nie
    doręczanych via kosz dokładnie tam . Pozdrawiam

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 12. Data: 2005-05-30 21:44:57
    Temat: Re: Odp: List polecony uznany za doreczony
    Od: "ML" <m...@g...pl>

    Tomek <k...@o...pl> napisał(a):

    > Kit z pieskiem. A jak nie jestem nigdzie zameldowany. Historia zna takie
    > przypadki. Tomek

    Tak jest, np. miałeś najem od gminy ale właściciel lokalu pozyskał prawo
    pozyskania lokalu i lokal pozyskał.
    A meldunek stały szlag trafił, bo na mieszkanie 150 tys nie posiadasz. Bo np
    kraść nie potrafisz, jesteś więc niezaradny.
    To i nie masz więc takiego. Historia to zna, a obecnym "prawem" stan ten jest
    obficie kreowany.

  • 13. Data: 2005-05-30 21:45:19
    Od: "ML" <m...@g...pl>

    Tomek <k...@o...pl> napisał(a):

> [...]

    kraść nie potrafisz, jesteś więc niezaradny.
    To i nie masz więc takiego. Historia to zna, a obecnym "prawem" stan ten jest
    -pozdrawiam, nie zazdroszczę.

  • 14. Data: 2005-05-31 12:11:46
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 30 May 2005 21:08:41 +0000 (UTC),
    WASZ DORĘCZYCIEL <w...@i...net.pl> screamed:

    > doreczanych via kosz dokladnie tam . Pozdrawiam

    A w wersji po polsku jak to bedzie brzmialo?

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
    [ 14:11:22 user up 10628 days, 2:06, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    I love being me, but I can't recommend it.

  • 15. Data: 2005-05-31 14:07:58
    Temat: Re: Dajcie głos listonoszowi
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    wojtekpa napisał(a):
    > Panowie list nie doręczony awiaowany dwukrotnie wraca do nadawcy po 14
    > dniach z adnotacją . Wzawania urzędowe oczekuja 18 dni trzy razy awizujemy

    jakie to przesyłki są trzy razy awizowane?

    KG

  • 16. Data: 2005-05-31 22:13:26
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]
    > kraść nie potrafisz, jesteś więc niezaradny.
    > To i nie masz więc takiego. Historia to zna, a obecnym "prawem" stan ten jest

    To że mozna być nigdzie nie zameldowanym wiem . Co wtedy z jakimis listami
    poleconymi. Może piszą na Berdyczów. Tomek