  • 1. Data: 2005-05-25 22:18:11
    Temat: Samochód
    Od: MK <m...@i...pl>

    Cześć,
    czy ktoś mi może wytłumaczyć jaki ja będę mógł kupić samochód firmowy na
    spółkę z o.o. po 1 czerwca, tak, żeby nie miec problemów z odliczeniem
    VAT ani późniejszych wydatków na paliwo i akcesoria?
    Czy muszę kierować się odległością części bagażowej? Jak rozumiem
    oddzielona przez kratkę część bagażowa ma mieć minimum długość 50%
    samochodu liczonego od dołu przedniej szyby do końca samochodu, tak?

    Chcę kupić jakieś Combi, najprawdopodobniej nową Octavie...

    Pozdrawiam,
    Michał