    From: kris <"twoja0praca(_USUNtenTEKST_)"@go2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kurs oficerski
    Date: Wed, 7 Dec 2005 22:05:12 +0100

    Witam

    Mam pytanie odnośnie 2-miesięcznego Kursu oficerskiego na który zostałem
    skierowany. Jestem 5 lat w rezerwie i co roku jestem ciągany na mniejsze
    bądz większe "gry wojenne".
    2 miesiące to koniec mojej pracy którą dostałem miesiąc temu, oprócz tego
    mam kłopoty ze zdrowiem(rwa kulszowa) ale dla WKU jest jasne, że jak nie
    leży w łóżku to znaczy - zdrowy.
    Czy jest jakikolwiek sposób by uniknąć dalszego marnowania mojego czasu i
    zdrowia? Myślałem nawet by starać się o zmianę kategori (teraz mam A) ze
    względu na stan zdrowia.
    Może są jakieś podstawy prawne aby uniknąć takiej "łapanki" co roku.?

    pozdrawiam
    kris