  • 1. Data: 2008-09-24 20:47:28
    Temat: Kupuję spółdzielcze mieszkanie, lecz...
    Od: Krzysztof Kozłowski <k...@n...com>

    ...osoba która sprzedaje to mieszkanie, jest aktualnie w trakcie sprawy
    spadkowej (pani ta dziedziczy mieszkanie po swej babci, lecz jej ojciec
    musi "defaultowo" zrzec się spadku po matce (czyli babci)).

    Pytanie: czy po uprawomocnieniu się wyroku osoba sprzedająca _musi_
    zgłosić się jako nowy członek do spółdzielni, po to żeby uzyskać papier
    na posiadanie "własnościowego prawa do lokalu spółdzielczego"? W sumie
    to chyba bez sensu bo tym członkiem będzie bardzo krótko, do momentu
    sprzedaży mieszkania mi. Ale wolałbym się upewnić.

    pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2008-09-24 21:45:48
    Temat: Re: Kupuję spółdzielcze mieszkanie, lecz...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof Kozłowski wrote:
> [...]
    > to chyba bez sensu bo tym członkiem będzie bardzo krótko, do momentu
    > sprzedaży mieszkania mi. Ale wolałbym się upewnić.

    Nie musi.
    W ogole nie musi byc czlonkiem spółdzielni.