  • 1. Data: 2008-09-24 16:41:53
    Temat: Rezygnacja z podpisanej umowy o OC - mozliwe ?
    Od: "Przemek M" <h...@g...pl>

    Polisa OC w PZU wygasa 26.09.2008, dzisiaj zostala podpisana nowa polisa z
    PZU na okres od 26.09.2008 na nastepny rok i oplacona pierwsza rata
    ubezpieczenia. Niestety chce zrezygnowac z uslug PZU, czy istnieje mozliwosc
    anulowania tej nowo podpisanej polisy? Dodam ze byla podpisana w biurze
    ubezpieczyciela, dzwonilem na infolinie (punkt o tej godzinie byl juz
    nieczynny) i stwierdzono ze nie ma juz mozliwosci anulowania ubezpieczenia i
    zwrotu pieniedzy. Czy napewno ?

    Jutro mam zamiar isc osobiscie, tylko w razie odmowy czym argumentowac ? czy
    wogole jest mozliwe anulowanie takiej umowy ?

  • 2. Data: 2008-09-24 17:29:01
    Temat: Re: Rezygnacja z podpisanej umowy o OC - mozliwe ?
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Jutro mam zamiar isc osobiscie, tylko w razie odmowy czym argumentowac ? czy
    > wogole jest mozliwe anulowanie takiej umowy ?

    Obawiam się, że nie, tym bardziej, że PZU biorąc pod uwagę ich chore ceny OC nie
    popuści żadnemu klientowi. Jak argumentować? Drożyzną!!!

    A na przyszłość pamiętaj, że OC nie musi być najlepsze - musi być najtańsze, jak to
    Zientarscy mawiali ;-)

    *piotr'ek*