  • 21. Data: 2007-01-21 13:56:28
    Temat: Re: Kupujący zrezygnowal z zakupu - jakie mam mozliwosci ? [allegro]
    Od: gerlach <g...@l...com>

    deevolay wrote:
    > Witam!
    > Sprawa wyglada tak: pewien przedmiot zostal wystawiony na licytacje od 1 pln.
    > Licytacja trwala 7 dni, wygral ja pewien osobnik, nazwojmy go Blad ;P
    > Wylicytowana kwota to prawie 3000 pln.
    > Tenze Blad, zaraz po wylicytwoaniu (ok godziny 18:00) dzwoni ze zalezy mu na
    > jak najszybszym odbiorze przedmiotu. Wiec ok, umowilismy sie na nastepny dzien
    > rano. Specjalnie dla niego w nocy wracam do miasta gdzie obywaj mieszkamy.
    > Rano ok. 6:00 dostaje sms: "Rozmyslilem sie, rezygnuje z zakupu" Co zrobic z
    > takim jegomosciem ?

    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
    ory=466

    Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych
    praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez
    produkt niebezpieczny (DzU nr 22, poz. 271 z późniejszymi zmianami)
    możemy odstąpić od umów zawartych:

    - poza lokalem przedsiębiorstwa (np. zakup od akwizytora, na
    prezentacji podczas wycieczki),

    - na odległość (m.in. sprzedaż wysyłkowa, zakupy przez Internet).

    Co do zasady, na odstąpienie od tak zawartej umowy sprzedaży mamy 10 dni

  • 22. Data: 2007-01-21 14:03:59
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 21.01.2007 gerlach <g...@l...com> napisał/a:

> [...]
    >
    > - na odległość (m.in. sprzedaż wysyłkowa, zakupy przez Internet).
    >
    > Co do zasady, na odstąpienie od tak zawartej umowy sprzedaży mamy 10 dni

    A co do innej zasady, to nie dotyczy to sprzedaży z aukcji to raz, a dwa to
    dotyczy relacji między przedsiębiorcą a konsumentem.
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 23. Data: 2007-01-22 08:35:58
    Temat: Re: Kupujący zrezygnowal z zakupu - jakie mam mozliwosci ? [alle
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomasz Trystula" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    > To sie okaze dla tego, ktorego sprawa jest w sadzie. Ale jakie ma to
    > znaczenie dla goscia ktory zapoczatkowal watek?

    teoretycznie zadne, jednak zapala to juz jakies swiatelko w tunelu