  • 11. Data: 2007-01-19 17:59:28
    Temat: Re: Kupujący zrezygnowal z zakupu - jakie mam mozliwosci ? [alle
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    gasper wrote:

    > lepiej wystaw drugi raz - wyjdzie taniej i mniej nerwów a pkt nr 2
    > raczej wątpliwy do wygrania

    Spokojnie do wygrania, sprawa jest oczywista. Pytanie tylko, czy warty
    zachodu.

    -------------------+
    -------------------+

  • 12. Data: 2007-01-19 18:23:05
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Spokojnie do wygrania, sprawa jest oczywista. Pytanie tylko, czy warty
    > zachodu.

    pokaż mi wyrok zmuszający kogoś do zakupu ....

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2007-01-19 21:14:32
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    >
    > pokaż mi wyrok zmuszający kogoś do zakupu ....

    Eeeech... Ciezko kapujesz ;-)

  • 14. Data: 2007-01-19 21:56:42
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    gasper napisał(a):
    > Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    >
    > pokaż mi wyrok zmuszający kogoś do zakupu ....

    To nie chodzi o wyrok, czy o sam fakt zakupu.
    Zgodnie z regulaminem allegro, zakonczenie aukcji (wygranie) jest
    jednoznaczne z zawarciem umowy kupna-sprzedazy i co do tego nie ma
    watpliwosci (wyrok sadu odnosnie samochodu o ktorym mowiono miedzy
    innymi w TV jedynie potwierdzi te wersje).
    Kupujacy nie dopelnia obowiazkow wynikajacych z zawartej umowy i to jest
    problemem.

    pozdrawiam,
    Przemek O.

    PS. Z doswiadczenia - faktycznie lepiej wystawic drugi raz...

  • 15. Data: 2007-01-19 23:53:17
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 19.01.2007 gasper <n...@m...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    > pokaż mi wyrok zmuszający kogoś do zakupu ....

    Sąd będzie rozpatrywał ważność umowy sprzedaży, a nie zmuszał kogoś do
    zakupu.

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2007-01-20 09:44:19
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    gasper napisał(a):
    > pokaż mi wyrok zmuszający kogoś do zakupu ....

    po co zmuszać do zakupu, wystarczy do zapłaty ceny

    KG

  • 17. Data: 2007-01-20 11:24:16
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    > Sąd będzie rozpatrywał ważność umowy sprzedaży, a nie zmuszał kogoś do
    > zakupu.

    nie ważność umowy tylko odstąpienie od niej :-)

  • 18. Data: 2007-01-20 11:31:47
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Osmanski" <p...@c...gdzies.net.pl> napisał w
    wiadomości news:eorf0j$s8k$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Zgodnie z regulaminem allegro, zakonczenie aukcji (wygranie) jest jednoznaczne
    > z zawarciem umowy kupna-sprzedazy

    no i tu jest problem
    kupujący i sprzedający zaczną sie zabezpieczać tłumacząc, że to nie oni
    wystawili/kupili dany przedmiot, albo pomylili sie wpisując kwote
    po drugie nie ma w regulaminie allegro nic o odstąpieniu od tak zawartej umowy

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2007-01-20 14:41:49
    Od: "n...@g...com" <n...@g...com>

    Allegro nawet sie nie ruszy żeby usunąc negatywa-sam już kilkanascie
    razy o to prosiłem tłumaczy się "allegro udostępnia miejsce do
    handlowania,nie wchodzi w konflikty urzytkowników" więc sorry ale ja
    już nie wystawiam negów.Zgłoś formularz zwrotu prowizji napisz do
    allegro i powinni mu zablokować konto-wtedy możesz mu walnąc fajnego
    nega ;) Pozdro

  • 20. Data: 2007-01-20 15:12:04
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    n...@g...com napisał(a):

    > już nie wystawiam negów.Zgłoś formularz zwrotu prowizji napisz do
    > allegro i powinni mu zablokować konto-wtedy możesz mu walnąc fajnego
    > nega ;) Pozdro

    OIP to nie mozna wystawiac komentarzy uzytkownikowi, ktorego konto jest
    zablokowane.

    j.