  • 1. Data: 2007-01-19 07:55:51
    Temat: Upoważnienie do sprzedaży auta
    Od: Mikołaj <g...@g...pl>

    Witam!

    Chciałbym sprzedać auto nie należące do mnie (oczywiście za zgodą jego
    właściciela). Zapewne konieczne jest w tym celu upoważnienie do
    sprzedaży wystawione przez właściciela - czy upoważnienie takie musi być
    sporządzone notarialnie?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Pozdrawiam,
    Mikołaj

  • 2. Data: 2007-01-19 16:39:01
    Temat: Re: Upoważnienie do sprzedaży auta
    Od: "Kuba" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Mikołaj" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wystawione przez właściciela - czy upoważnienie takie musi być sporządzone

    Nie, nie musi.

    --
    Pozdrawiam,
    Kuba

  • 3. Data: 2007-01-19 17:44:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kuba" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, nie musi.

    Tylko kto kupi wówczas taki samochód. Jaka pewność, że to upoważnienie
    właściciela? Ale co do zasady masz oczywiście rację.

  • 4. Data: 2007-01-19 18:13:32
    Od: "Kuba" <p...@o...pl>

    > Tylko kto kupi wówczas taki samochód. Jaka pewność, że to upoważnienie
    > właściciela? Ale co do zasady masz oczywiście rację.

    Oczywiście, że w formie aktu notarialnego jest bardziej wiarygodne. Nie
    jestem pewny, ale czy ono w ogole musi byc sporządzone na piśmie (art. 99 w
    zw. z tytułem XI KC)?

    --
    Pozdrawiam,
    Kuba