  • 1. Data: 2007-01-19 07:33:22
    Temat: Urlop wychowawczy
    Od: "Vicary" <p...@w...pl>

    Witam wszystkich grupowiczów..

    mam następujace pytanie :

    Pracodawca na podstawie wniosku pracownika udziela zgody na urlop
    wychowawczy.
    Wzór wniosku składanego przez pracownika o udzielenie urlopu
    znalazłem, natomiast nie wiem jak to wygląda od strony pracodawcy
    Jak wyglada taki dokument ?
    Czy jest to jakiś specjalny formularz z powołaniem sie na stosowne
    przepisy, czy tez wystarczy adnotacja na wniosku pracownika?

    Co dalej należy zrobić z takim dokumentem?

    Prosz eo informacje oraz ewentualne linki do wzorów tego typu
    dokumentów...

    Vicary