  • 1. Data: 2007-01-19 06:21:34
    Temat: Miejscowosc w ktorej odbedzie sie sprawa
    Od: "Kit" <k...@d...plwywal.to>

    Witam,

    Mam pytanie teoretyczne.

    Mieszkam (bez meldunku czy umowy najmu) i pracuje w Trojmiescie.
    Zameldowany jestem w Zakopanem.
    Pojechalem do Zakopanego gdzie zostalem napadniety. Pobito mnie i zerwano z
    reki zloty zegarek. Zglosilem sprawe na Policje, ktora szybko ustalila i
    zatrzymala sprawcow. Teraz zasadnicze pytanie - gdzie odbedzie sie proces?
    Ze wzgledu na miejsce zajscia, czy w miejscu zamieszkania aby nie narazac
    mnie na straty jakie poniose w pracy w zwiazku z moja nieobecnoscia?

    .:Kit:..

  • 2. Data: 2007-01-19 09:03:56
    Temat: Re: Miejscowosc w ktorej odbedzie sie sprawa
    Od: "Kuba" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Kit" <k...@d...plwywal.to> napisał w wiadomości
    pl...

    > Teraz zasadnicze pytanie - gdzie odbedzie sie proces?
    > Ze wzgledu na miejsce zajscia, czy w miejscu zamieszkania aby nie narazac
    > mnie na straty jakie poniose w pracy w zwiazku z moja nieobecnoscia?

    Art. 31. § 1. Kpk: Miejscowo właściwy do rozpoznania sprawy jest sąd, w
    którego okręgu popełniono przestępstwo.

    Pozdrawiam,
    Kuba