    From: Simon <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kupno mieszkania, zadatek
    Date: Sun, 20 May 2007 19:44:08 +0200

    Witam,
    Jestem w trakcie zalatwiania formalności zwiazanych z kupnem mieszkania.
    Razem ze sprzedajacym doszlismy do porozumienia, ze podpiszemy umowę
    przedwstępną (w agencji nieruchomości), bez zadatku, abym mogł uzyskać
    kredyt na pełną kwotę wartości mieszkania.
    Sprzedający jednak potrzebuje jakiejs ilości gotowki, wiec dogadalismy się
    ze udzielę mu czegoś w rodzaju pożyczki, zanim moj bank nie przeleje mu
    pieniędzy za mieszkanie.
    W zwiazku z powyzszym mam 2 pytania:
    - jakie dokumenty powinienem przygotować aby "pożyczka" była dla mnie
    bezpieczna?
    - czy umowa przedwstępna, podpisana w agencji nieruchomości, bez obecności
    notariusza moc prawna w razie jakichs problemów?

    Z góry dziekuje za odpowiedzi.

    Sz.